Většina zřejmě zná slova známé písničky. Znáte i pokračování?
„Berme ten rozdíl vesele, berme ten rozdíl hravě.“
Hravě; to se lehko řekne, kor když máte ty hadry na těle, a když se dostanete do hledáčku těch druhých, myšleno těch, kteří ty hadry mají nikoli na těle.
Své by o tom mohla povídat jedna paní učitelka, která se během velmi krátké doby dostala, tak říkajíc, do řečí. A příjemné jí to zcela jistě není. Islamofobové chytili svou příležitost pořádně za pačesy a jen tak se jí nepustí – články, rozhořčení, nejedno nepěkné slovo nad drzostí paní učitelky a v budoucnu možná i kapitola v nějaké té knize. To vše kvůli kusu látky na „nesprávném“ místě.
Muslimové, dle těch druhých (vysvětlení čti výše), jsou samozřejmě špatní. A to v mnoha věcech:
Nesprávně se oblékají (rozuměj, že se halí do hadru a klidně si ho nosí mezi český lid)
Nutí každého na svou víru (rozuměj též, že se halí do hadru a klidně si ho nosí mezi český lid)
Případně jsou to potenciální nutiči své víry (rozuměj, že budou nutit hadr na hlavu pro český lid). A pokud „náhodou“ tvrdí opak, tak zcela jistě používají „takíju“, čili vědomé lhaní o své víře. Které je sice praktikou šíitské části muslimstva. Ale co; prašť, jak uhoď! Hlavně, že se to hodí, ne…
Jsou to také teroristé, či případní budoucí teroristé, nutící (zatím pouze svým) dětem sebevražedné vestičky, obřízky a šátky. A pokud se (zatím!) náhodou chovají jinak, tak jsou to muslimové špatní. Nebo, jak je již výše řečeno, takíjovští.
Také „tunelují“ náš sociální systém výběrem sociálních dávek na všechny své dětičky, kterých je dle ověřených zdrojů hodně.
A hlavně utiskují své ženy zákazem všeho možného, včetně chození do zaměstnání.
Dobrou vizitkou naší multikulturní společnosti je, že i čeští nemuslimští občané trvají na blahu takové ženy a případné porušení islámské morálky nahlásí na odpovědná místa, aby mohla být přijata příslušná opatření a ona prostopášnice mohla plnit své povinnosti počestné muslimské ženy v bezpečí svého domova. Vždyť respekt k ženám je naše priorita. No, ne?
Moc mě mrzí, že jsem takto před lety nebránila naší skvělou paní učitelku – jehovistku. Zasloužila si to. Už jen proto, že nás vzala na víkendový výlet na faru a ukázala nám, že i pánbíčkáři jsou úplně normální lidi a my puberťáci se tak mohli alespoň trochu přiblížit k většímu tolerování jinakosti.
Autorka: Lenka Berrouche
14 Komentářů
Lenko, nemůžu s Vámi souhlasit. Není hadr jako hadr, některé hadry něco vyjadřují, jsou reprezentační součástí určité ideologie, víry. Problém je, že paní učitelka svým typicky muslimským zahalením veřejně prezentuje svou víru, což se dá pochopit v jejím soukromí, nikoli ve státní škole. Ne každému musí být její víra sympatická, ne každý je zvědavý, aby na její symboly jeho dítě od malička hledělo jako na běžnou součást života. Můj názor je, že v tomto ohledu by státní škola měla zůstávat neutrální půdou.
Myslím si, že je to téma, které se může i u nás stávat stále více aktuálním, a proto bych diskuzi o zahalování na školách nebagatelizovala a neshazovala zbytečně odpůrce “hadru na hlavě”, zdaleka ne všichni mají hadry v hlavě. V tomto případě je smůla, že paní učitelka je první vlaštovkou, která na sebe strhla pozornost. A samozřejmě kromě rozumných argumentů proti zahalování se vyrojilo i množství obyčejných sprostých výpadů. Když ale zůstaneme u jádra problému, jde o poměrně závažnou věc a obviňovat každého odpůrce zahalování na školách z fóbie je přinejmenším trapné, asi tak na úrovni těch sprostých výpadů.
Kdyby nase ucitelka mela potrebu se takto projevovat asi bych to dokazal tolerovat, pokud by to nebyly vsechny ucitelky ve skole.
Ale zaroven bych si hlidal zda skola zustava sekularnim prostorem.
dada, jenže to je právě to odpůrce x odpůrce. Slušně vedená debata ano, ale to co probíhá nyní, slušně vedená diskuze prostě není. Vím, že to dělá pár lidí a vím, že většina těch, co hadr na těle nemají, se k takovým výpadům nesníží.
Lenko, Vá příspěvek považuji za další kolo promuslimské propagandy. Jste v ní celkem zdatná, nicméně Vaše cíle považuji za škodlivé pro zemi, v níž jsem se narodil a v níž žije moje rodina. Nechci, aby byl dáván prostor muslimům, nechci, aby se zde šířil islám, byť souhlasím, že ne všichni muslimové jsou nebezpeční teroristé. Otrocká odevzdanost islámu je velké riziko pro okolní svět. Kterýkoli islámský klerik může svým kázáním způsobit velké škody a po světě je dost příkladů, že se tak i děje. A Vy ve svém uhlazeném projevu tyto skutečnosti ignorujete a svojí propagandou připravujete cestičku k šíření islámu i sem. Proto si myslím, že islám zde nemá co pohledávat a jeho propagátoři škodí. Pokud Vám islám tak leží na srdci, přemístěte se do některé z muslimských zemí, ať to máte z první ruky.
Lenko, každý diskutuje a argumentuje jak umí, jak je mu dáno, a je to především jeho osobní vizitka. Samozřejmě, že se vždycky najde i část nemyslících sprosťáků, kteří jen mají radost, že si můžou zakřičet a zanadávat. Je to nepříjemné, ale s tím se musí počítat a člověk by asi měl umět odfiltrovat ten prázdný křik od ostatních zdá se mi hodně pádných argumentů. Křiklouni se najdou vždycky, to asi už jiné nebude. Nebrala bych to tak osobně, kdyby paní učitelka byla mladou komunistkou a rozhodla se nosit do školky pionýrský šátek, ke kterému citově přilnula, patrně by způsobila ještě mnohem horší poprask a ty nadávky si ani nechci představovat. A přitom já osobně jsem měla za třídní velice hodnou přesvědčenou komunistku, která snad jednala nejspravedlivěji z celé školy :-). Myslím, že tady jde především o princip, taky je mi líto, že se to svezlo na hlavu té jediné osobě, která navíc praktikuje teprve velice krátkou dobu, ale co už – někdo musel být první.
Psal jsem to již zde v jiném vlákně ze dne 16. 11. 2012 https://www.shekel.cz/25421/protoze-islam#comment-8686 ad 60), ad 109), tak tedy pro osvěžení.
Něco málo k procentům:
1. Méně nebo rovno 2% ve státě: budou se prezentovat jako mírumilovná menšina.
2. 2% až 5%: nastane fáze tzv. proselytization – aktivní získávání stoupenců, obracet na víru zejména ve věznicích a uličních gangech. (Velká Británie 2,75 %, Německo 3 %, Španělsko 4 %).
3. 5% a více: (případ Francie, Holandska, Švédska, Švýcarska) dochází k úspěšnému tlaku prosazovat např. lalal, potraviny připravené podle islámských předpisů, se zárukou spolupráce supermarketů a též se zaměstnaneckými příležitostmi pro příslušníky víry. Ve Francii, jakož i v jiných evropských státech vznikají ghetta se stoprocentně islámským obyvatelstvem, kam policie, jakékoliv orgány státu, si netroufají vkročit do prostředí, v němž výlučně platí přísné předpisy šárii, kde veškerou školní výchovu poskytují náboženské madrassy a za přátelství s bezvěrcem hrozí trest smrti.
4. 10% a více: dochází k výbuchům násilí a záminkou je vždy přítomná sensitivity, onen vztek, autentický či jen simulovaný, každopádně rozhořčení bezbřehé.
5. 20% a více: dochází k vytváření džihádských milicí, občasné zabíjení jinověrců, pálení jejich chrámů a synagog.
6. Kolem 40%: bývají důkladné teroristické útoky, masakry.
7. Nadpoloviční většina: dojde na otevřenou persekuci (mířící též do vlastních řad nedostatečných konformistů), prosazování krutých zákonů šárie a též zvláštní daně (zde označeno slovem Jizya) postihujících dosud nezabité nevěřící psy.
8. Nad 80%: etnické čistky, ba i občasná lokální genocida není nic neobvyklého.
9. Dosažením stoprocentního zmohamedánštění (Afghánistám, Saúdská Arábie, Somálsko, Jemen) údajný mír byl dosažen, madrassy jsou ty jediné školy a korán tím výlučným zdrojem autoritativní pravdy. Jenže ani stoprocentní výkon není zárukou dosažené harmonie, jak dokazují utkání víc radikálnějších s méně zakalenými, sváry rodinné a kmenové, záminek vždy habaděj.
No, a teď chci položit otázku:
Co je výše uvedeno, není pravda? Pakliže je, není to jednotlivcem, potom se zcela jistě jedná o systém. Osobně jsem ještě neviděl autokracii, která by se snesla s demokracií. Jestli to náhodou nebude kulatý čtvereček.
Z tohoto lze legitimně pokládat existenciální:
1. Chci demokracii?
2. Je islám s demokracií vzájemně kompatibilní?
3. Chci mít svobodnou možnost, zvolit si svou konfesi?
4. Je islám s jinými konfesemi vzájemně kompatibilní?
Resumé: Do dnešního dne, na výše uvedené otázky, jsem neshledal žádné odpovědi. Odpověď se přímo nabízí sama, a to bez nějakých hlubších analýz. Pokud by islám kompatibilní byl, je nasnadě: Ano je. Ale protože je ticho po pěšině, jen to dokazuje implicitní: No není, ale o tom se nahlas nemluví, přeci.
Přeji hezký den. :O)
Pane woodoo, brilantní analýza, díky za ní. Ale stejně to Lence nebude po chuti a stejně se za pár dní dočkáme jejích dalších vtíravých komentářů.
Ad 7) To ale přeci nevadí, jen to bude potvrzovat výše zmíněné. Myslím, že je potřeba klást takovéto otázky, až do zblbnutí. Jsou věci, které se zdají býti něčím, čím vlastně ani z podstaty nejsou, jsou latentními. Je potřebné ptát se právě po té podstatě těch věcí, vše ostatní jsou jen zdvořilé tanečky. Je také možné ptát se po ukotvenosti, to je ale na jinou debatu. V neposledku to je i mem, který se za určitých okolností může chovat jako vir, odstraňuje jakékoli kritické myšlení, a jejich premisy má snahu nahradit premisami jinými. To se ale pak pohybujeme ve zcela jiném hodnotovém rámci. Také je si potřeba bez zbytečností přiznat, je to jiná civilizace, i když se v mnohém s naší mnohdy prolínala a prolíná, nikolivěk však v samotných základech, tam to vždy narazí na neudržitelnost prizmatu jednotlivých stran. Proto také ta salámová metoda.
A to je fšecko. :O)
woood, připojuji se ke Karel79, díky.
Doporučuji přečíst knihu Tajný život Usámy bin Ládina. Napsala Jean Sassonová, která hovořila s Usámovou první manželkou a jeho čtvrtým synem. Ti totiž utekli od Usámy a přežili. Jinak existuje spousta knih o zemích, kde vládne islám a z rozdílného podání různých autorů si může každý poskládat vlastní mozaiku o této ideologii. Mě osobně to celé dost děsí, protože v okamžiku, kdy se najde dostatečně charismatický vůdce, tak tupé stádo jednodušeji myslících ovčanů vykřikne “Není jiného božstva kromě Jednoho Jediného Boha (Alláha) a Muhammad je posel Boží” a bude vymalováno. Dnešní stav světa (příčí se mi psát krize) tomu jenom nahrává.
Mirek (10).
Knihu jsem nečetl, titul mě zaujal. Neposkytnete nějakou synopsi?
V ÚSMS nás zaujala jiná zpráva o Ládinovi, kterou přinesla jedna z jeho milenek z mládí, sudánsko-americká spisovatelka a aktivistka Kola Boof. Googujte, úžasná žena.
Krásná je její “politická” kariéra, kdy učinila celý ten oblouk od vychvalované “naděje africké feministické prózy” (to psala o otroctví v oblasti afrického rohu, částečně na základě vlastní zkušenosti – je dcerou černé otrokyně) až po “rasýstku odpornou” – to si dovolila říct na plnou hubu, že na vině je “Arab version of islam”, a podpořit Izrael.
Na cestě od africké spisovatelky k rasýstce nezbělala ani o fous.
Jak jinak.
Ad 11. Tak jsem zagůglil a hle, Ládík v plné práci, ještě coby perspektivní chalan:
http://islamicpost.wordpress.com/2008/08/18/cayman-islands-see-us-offshore-firm-investigation-again/
A tady Ladík, ještě jako křupavý mladík.
http://madamenoire.com/55530/being-hitlers-girlfriend-bin-ladens-mistress-sets-the-record-straight/
opet skvele!!!! novejsi clanky jsem nenasla, skoda, ze uz nepisete.