Zdroj: kr-karlovarsky.cz

Přední polský levicový politik Lešek Miller (Svaz demokratické levice) prohlásil, že „dobrým teroristou je mrtvý terorista“. Reagoval tak na diskuzi o věznicích americké CIA v Polsku.Lešek Miller tvrdá slova o nakládáni s teroristy pronesl ve vysílání Polského radia a jeho názor vyvolal negativní odezvu u lidsko-právních organizací a části politiků. Miller dále v rozhovoru v reakci na kritiku postupu Spojených státu vůči islámským teroristům řekl, že „jsem překvapen z toho, že v Sejmu (polském parlamentu) jsou lidé, kteří stoji na straně vrahu (tj. islámských teroristů)“.

Miller se svými postoji postavil na stranu části polských úředníku a politiků, kteří čelí snahám některých novinářů a politiků o očernění a případné soudní postihováni za spolupráci s americkou CIA v boji s terorismem po 11 září 2001. Kauza vzájemné spolupráce v boji s islámským terorismem se v Polsku vleče od chvíle co vyšlo najevo, že v Polsku nejspíše byly utajované věznice CIA a polských tajných služeb.

Lešek Miller patří k nemnoha polským levicovým politikům, kteří se netají svým odporem k islamismu a podpoře politiky USA vůči šíření radikálního islámu.

Zdroj: Lukáš Lhoťan

13 Komentářů

  1. Erich
    12.4.2012 – 20 Nisan 5772 v 10:42 — Odpovědět

    Lukáši, v těch věznicích CIA a spol, po celém světě jsou teroristé?????

    0
    0
  2. Antonín Blažek
    12.4.2012 – 20 Nisan 5772 v 11:01 — Odpovědět

    Osmý div světa
    Dvě civilní dopravní letadla zbořila řízenou demolici 11. září 2001 tři věžáky v USA. udělala díru do Pentagonu a malou brázdu v poli sta kilometry daleko.
    PF 2012 přejí Mayové

    0
    0
  3. Tomáš Flaška
    12.4.2012 – 20 Nisan 5772 v 12:21 — Odpovědět

    Souhlas: Dobrý terorista je mrtvý terorista. Nechápu, jak může toto tvrzení vyvolat jakoukoliv polemiku. Jednoduchá, jasná a pravdivá věta.

    0
    0
  4. Lukáš Lhoťan
    12.4.2012 – 20 Nisan 5772 v 14:07 — Odpovědět

    Právě, boj proti terorismu je také bojem za naše zájmy a naši obranu. Pokud někdo vede diskuzi o tom, že lidé co vyhazuji úmyslně do povětří afgánské nebo izraelské děti mají stejný statut, jako ti co během boje neúmyslně způsobí ztráty, pak asi vyhrávají teroristé …

    0
    0
  5. Mirek
    12.4.2012 – 20 Nisan 5772 v 16:47 — Odpovědět

    …a když způsobí ztráty poté, co (zcela neúmyslně!) hodí do extrémně hustě osídleného města pár bomb s bílým fosforem?

    0
    0
  6. Mirek
    12.4.2012 – 20 Nisan 5772 v 16:50 — Odpovědět

    U vzniku Izraele přece také stáli lidé, kteří se dopouštěli de facto teroristických činů, ale většinou získali vyznamenání, statut “bojovníků za svobodu” nebo “ozbrojeného odporu” a někdy i vysoké politické funkce (viz Menachem Begin) – rozhodně ne provaz. Takže zas tak jednoznačné a nediskutabilní to s tím heslem přece jenom nebude…

    0
    0
  7. Cipi
    13.4.2012 – 21 Nisan 5772 v 13:28 — Odpovědět

    no, nemohu si pomoci, ale to slovo terorista se dnes používá podobně promiscue a tak, jak se komu hodí jako dřív třeba …trockista

    0
    0
  8. Erich
    13.4.2012 – 21 Nisan 5772 v 21:36 — Odpovědět

    Lukáši, Tomáši říká vám něco jméno Folke Bernadotte? Zkuste si o něm něco zjistit. A já vám za odměnu dám odkaz na článek Uriho Blaua o módě v IDF z roku 2009. Ať je legrace, jako že nejsme tak nějak jako oni. Ono to nebude tak jednoduché.

    Víte že třeba Cipi Livni je z teroristické rodiny?? Takže dozastřelit???

    http://cs.wikipedia.org/wiki/Cipi_Livniov%C3%A1

    Legranda, co?

    0
    0
  9. Tomáš Flaška
    14.4.2012 – 22 Nisan 5772 v 03:31 — Odpovědět

    Erich a Mirek: nebudu zkoumat jednotlivé historické osobnosti. A je mi jedno co udělaly dříve či později. Pokud byly teroristy a později se napravily, tak v době, kdy byly teroristy, tak nikdo nemohl tušit, že jednou budou hodní. To je jak omlouvat vrahy, jako by třeba Breivik teď začal dělat charitu. V momentě, kdy někdo provádí teroristický čin, je to terorista a v tom okamžiku je na odstřel.

    0
    0
  10. Erich
    14.4.2012 – 22 Nisan 5772 v 09:07 — Odpovědět

    Tomáši asi si nerozumíme. Jestli jsem to dobře pochopil, tak článek je o tom, že v tajných polských veznicích byli právě teroristé, a ti se mají bez pardonu střílet.

    Má otázka byla, konkretizuji, zdal-i v věznicích CIA a třeba Izraele jsou právě ti deklarovaní teroristé opravdu těmi skutečnými teroristy??? Kluci kde berete tuhle jistotu, bez zkoumání jednotlivostí???

    Tak co ten Bernadotte??

    Tomáši a státní terorismus nic??? Operace Gladio nic?? Operace Susannah nic?? Operace Nortwood nic??

    Jinak vrahy tu nikdo snad neomlouvá, nebo snad ano?. My s teráči přeci nepečeme, kluci že ne???

    http://sk.wikipedia.org/wiki/Luis_Posada_Carriles

    A tuhle znáte:

    Krvavé pondělí 19.září 2005 v Basře v Iráku

    V pondělí 19.září 2005 byli dva britští tajní „vojáci“ oblečení v tradičním arabském oděvu zadrženi okupační iráckou policií, když řídili motorové vozidlo naložené výbušninami, zbraněmi a střelivem. Několik zpráv z médií a očitých svědků prohlašovalo, že pracovníci SAS byli maskováni jako „teroristé“ z Al-kaidy a plánovali položit bomby na náměstí v Basře, kde měla proběhnout náboženská událost.

    Dva vojáci SAS byli „zachráněni“ britskými silami v totálním vojenském útoku na budovu kde byli zadržováni.

    „Britské síly použily až 10 tanků „podporovaných vrtulníky“ aby si proklestily cestu do vězení a osvobodily dva britské vojáky.“

    Incident vyústil v 7 mrtvých Iráčanů a 43 zraněných (The Times, 20.října 2005

    0
    0
  11. Tomáš Flaška
    14.4.2012 – 22 Nisan 5772 v 09:16 — Odpovědět

    Erichu: pokud ti britští vojáci chtěli položit výbušniny na tržišti, jedno z jakých příčin, pak jsou to teroristé. Nebavím se o tom, jestli na Guantanámu nebo ve věznicích CIA jsou všichni teroristé. Každý definuje teroristu jinak. Pro mě je terorista ten, kdo z jakýchkkoliv pohnutek útočí na nevinné a bezbranné. Pak pro mě platí jen jedno: mrtvý terorista, dobrý terorista.

    0
    0
  12. Erich
    14.4.2012 – 22 Nisan 5772 v 10:21 — Odpovědět

    Tomáši, já bych si moc, opravdu moc přál, aby se všem měřilo stejným metrem. A k tomu je potřeba pochopit, že terorista je ten, kdo páchá teror a je už jedno jakým způsobem. My terorizujeme pomocí nejvyspělejších technologií, Oni pomocí hnojiva a nafty. My je zabíjíme v jejich domovech, Oni nás na svých polích. Ale když zabíjíme my, pak vždy slyším, že šlo o teroristy, případně nějaké to collateral damage.
    Když zabijeme děcka, vždy slyším “živý štít” a “Oni nemilují děti”
    A tohle mne docela dráždí.

    Ten článek spěje jenom k omlouvání a bagatelizaci našich prasáren. My za teroristu označíme kohokoliv, právě jen jak nám to vyhovuje, je to ryze účelové.

    0
    0
  13. Michal Urbánek
    16.5.2012 – 24 Iyyar 5772 v 17:46 — Odpovědět

    Ahoj kluci.

    Erichu,máš pravdu,že tento svět nezkoumá případy jednotlivě.
    Ono to jde těžce,když k tobě jde někdo z pušky nebo někdy vyhodí
    sám sebe do vzduchu.V tu chvíli nepřemýšlíš,že to třeba dělá ze zoufalství,protože mu někdo zabil děti a manželku.Musí se jednat rychle a bezohledně.

    Ale docela se divím, že Levicově zaměřený politik říká to, co říká.

    0
    0

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Wagha Border

Další článek

Jom ha-šoa