Zdroj: Archiv

Ing. Valentin Kusák (narozen 22. 05. 1961, v městě Hradec Králové) je blogger, politický cestovatel a mediálně nejznámější český proti-islámský aktivista.

Vážený pane Kusáku, jste předseda AntiMešita o. s. a AntiMešita-Envi o. s. a Váš hlavní zájem, alespoň podle Vašeho blogu je protimuslimská tématika.

Můj jeden z nejlepších přátel (Haris) je bosenský muslim, můj pronajatý byt obývají dvě studentky (muslimské: Aiken a Ainura) z Kazachstánu a Kyrgyzstánu, pro Shekel píší také dvě muslimky (Lenka a Karima). Umíte si něco takového ve svém životě představit? Co máte proti muslimům? Nemá snad každý člověk právo na svobodnou víru? Není omezování a vhodnost víry určován zemí a poměry v jakých jsem se narodil nebo koho jsem si vybral jako životního partnera? Mohu to vůbec ovlivnit?

Rozhodnutí o víře je svobodnou volbou člověka. Pokud mu za víru byl vnucen nereformovatelný islám ze 7. století, je to na pováženou, ale člověk ho samozřejmě na základě vlastního uvážení může přijmout. Je-li však přesvědčen, že přijetí islámu jako víry není v muslimských zemích „dobrovolné“, ale je to jediná volba, aby dítě nebylo zavražděno ve jménu rodinné cti. Pokud se týče studentek ve Vašem bytě, je to též Vaše věc. Já jen podotknu, že ve Velké Británii je dle průzkumů z muslimských vysokoškolských studentů cca 30% pro trest smrti a 50% pro zavedení práva šaría ve Velké Británii a po celém světě. Samozřejmě, že situace ve Velké Británii je jiná nežli v České republice. Ale ve Velké Británii bylo v roce 1961 do 100 tisíc muslimů a nyní je jich tam již přes 2 milióny. A s počtem rostě drzost. Nechci se něčeho podobného dožít v České republice. O konvertitkách České republiky, které se provdají za muslima a přijmou islám si myslím následující: až se setkají s realitou vztahu muslima k ženám v muslimských zemích nebo až jim muslim/manžel odvleče jejich dítě a ony ho uvidí až ve 14 letech, budou svého rozhodnutí vzít si muslima litovat (viz. modelka Němcová – rozhovory byly v médiích teď v posledních dnech).

Není snad vše o souvislostech? Není to snad o tom, že by se vše nemělo hnát do extrému, jako politické pětiprdí jak by řekl Achab, nebo to, že židé nebo Židé jsou něco víc než muslimové? Dle mého soudu je vše o myšlence nikoliv o skutku a muslimská víra nebyla (nikdy jsem Korán nečetl, přiznávám) zlá a zákeřná, byla jenom méně nadčasová než Tóra (taky jsem ji nikdy nečetl), ale vím, že lidé, žádní lidé se nerodí jako zlí lidé. A pokud bych se narodil jako muslim, věřil bych tomu, že to tak má být. Proč tedy dělit na dobré a zlé?

Mohamed vymyslel islám na přelomu 6. a 7. století našeho letopočtu. Začal ho praktikovat v Mekce, kde se k němu přidalo pár desítek stoupenců. V roce 622 přešel Mohamed do Medíny, začal hlásat Korán a islám jako dobyvačné války a zotročování obyvatel a hned se k němu hlásily davy budoucích muslimů. Je však nutné konstatovat, že v tomto okamžiku přestal být islám zaměřen dovnitř skupiny věřících a zamezil se na zotročování a vraždění nevěřících mimo svoji skupinu. V tomto okamžiku se náboženský islám překlopil do islámu politického. Náboženství povznáší duchovno a estetično a to islám nedělá. Proti politickému islámu je nutno bojovat poltickými prostředky od PSP ČR, Senátu, programů politických stran až po vznik iniciativ a občanských sdružení, které budou vyjadřovat vůli, jak mají politici pracovat a kam se mají směřovat. Vše tedy není o pouhé myšlence, jak se ptáte, ale je to o tom, jak se myšlenka vyvine a kam směřuje. Vše je tedy dle mne o skutku – v tom s Vámi nesouhlasím.

Pokud si přečtete aspoň teze z Koránu, zjistíte, že jeho velká část je o trestání (většinou vyvražďování) nevěřících či věřících, ale jiného náboženství než islámu. Korán a islám je ve své podstatě zlý a nelidský. Mluvení konvertitek o tom, že přestoupily proto, že jim Korán dává odpověď na všechny otázky je možná pravdivé, ale tyto odpovědi nejsou odpovídající 21. století a demokratické společnosti.

Člověk se rodí nevinný, ve své podstatě dobrý. Ale když vidím na YouTube, jak 5 letá holčička či chlapeček přesně citují celý Korán nazpaměť, říkám si, jak to asi dopadne. Pokud vidím na YouTube, jak jsou děti nuceny přihlížet ukamenování a umučení jejich matek (za to že byly třeba znásilněny a staly se tak nečistými), nevěřím, že tyto děti budou v budoucnu dobré. Pokud vidím na YouTube výcvikové tábory muslimských radikálů, kde se k sebevražedným atentátům cvičí i děti, moje přesvědčení o tom, že člověk se rodí nevinný, nejde vniveč, ale jsem zděšen. Vše je o výchově a prostředí. Prostředí a výchova v islámu jsou nedemokratické (dokonce si myslím, že jsou zločinné a nelidské). Je to obdoba myšlenky a jejího vývoje (viz. minulá odpověď).

V jednom ze svých článků jste uvedl, že lidé se bojí v ČR vyslovit svůj nesouhlas proti mešitám, ale co když lidé zde jsou na rozdíl od jiných zemí otevření jiným slušným kulturám jako např. já.

Já jsem ve svém článku mluvil o neblahém dědictví multikulturalismu na myšlení lidí v České republice. Napsal jsem a na přednáškách AntiMešita o.s. to i říkám, že nejhorším dědictvím multikulturalismu je, že lidé, kteří jsou striktně proti islámu, se bojí vystoupit veřejně, aby nebyli ihned označeni za xenofoby či přímo nácky a fašisty. Stejný vliv jako multikulturalismus má tzv. politická korektnost.

Víte, nedávno jsem měl sezení s jednou konvertitkou Judaismu, která právě prováděla v ten den Micvu. Jednalo se ortodoxní konvertitku, která mi tvrdila, že se lépe poznala díky Judaismu. Já jsem jí na to řekl, že se vůbec neznám. A vysvětlil jsem jí to.

Pokud se dotyčný pozná hlouběji, zjistí, že dno je bezedné, tzn. vlastně se znám čím dál lépe, ale vůbec, proto nikdy nemohu tvrdit, že se znám. Jeden se zná se lépe, druhý se zná méně dobře, ale ve skutečnosti tvrdí přesný opak, v tuto chvíli jsem již nemluvil o ní, ale o sobě a o mr. English Sidur Adir Ba- Marom :)

Proč o tom píšu, pane Kusáku, co byste dělal, kdybyste cítil, že Vaše víra není lidem příjemná? Odpovězte prosím otevřeně a do hloubky, tak jak znáte jenom Vy sám sebe, prosím.

Pokud myslíte mojí „vírou“ můj boj proti islámu v rámci AntiMešita o.s. a AntiMešita-Envi o.s., tak vím, že tato „víra“ lidem tzv. sedí. Mám příznivé ohlasy tak z 95 % došlých mailů na adresu antimesita@gmail.com již se jedná o mé blogy či vyjádření na našem webu www.antimesita.eu. Tato moje „víra“ je tak hluboká, že v činnosti proti islámu budu pokračovat za jakýchkoliv podmínek, protože jsem přesvědčen o správnosti svého konání. Vezměte si, že v roce 1950 Winston Churchill ve své knize (za kterou obdržel Nobelovu cenu) srovnal islám s komunismem a fašismem. Gert Wilders předloni srovnal Korán s Mein Kampf. Expremiér Zeman loni napsal „neexistuje umírněný muslim, jako neexistuje umírněný komunista či umírněný fašista“. Moji víru posiluje i to, že islám může být podkopán a zničen. Jednou z možností je sexuální revoluce v muslimských zemích. Jedním z pilířů islámu a Koránu je nadvláda muže nad ženou. Pokud se ženy v muslimských zemích začnou osamostatňovat a emancipovat, podstata islámu bude podkopána. Ač se to nezdá, ženy mají ve všech společnostech v historii lidstva velký vliv. Má „víra“ ve správnost mého konání plyne i z toho, že já i naše sdružení AntiMešita o.s. a AntiMešita-Envi o.s.neustále rozšiřujeme a zkvalitňujeme svoji činnost.Ted 29.5.2012 pořádáme přednášku s panem Benjaminem Kurasem a koptským křesťanem Fayez el Giheny, o kterou je velký zájem mezi lidmi – i politiky.

A v co vlastně věříte? V jakého Boha? A není snad Bůh jenom jeden?

Nevěřím v žádného Boha a vyhovuje mi to. Nestydím se říci, že jsem na to přímo hrdý. Věřím však v Desatero, které se mi velmi líbí, a ve svém životě se dle Desatera řídím.

Násobností osoby Boha jsem se nezabýval. Ale je jisté, že muslimové si chtějí Bohy z jiných náboženství přivlastnit a podřídit je islámu, Alláhovi, Koránu.

Autor: David Fábry

Perex: exotopedia.org

27 Komentářů

  1. 6.5.2012 – 14 Iyyar 5772 v 15:00 — Odpovědět

    Pokud by někomu vadil odkaz na extopedii, zde je dovysvětlení:

    http://forum.shekel.cz/forum/pravidla-napoveda-dotazy/sekel-forum-v-zajeti/page-2/#p1610

    0
    0
  2. Karel79
    6.5.2012 – 14 Iyyar 5772 v 19:06 — Odpovědět

    Lenka Berrouche by měla tento článek opsat a naučit se ho zpaměti.

    0
    0
  3. plan-9
    7.5.2012 – 15 Iyyar 5772 v 12:18 — Odpovědět

    a to neexistuji umirneni muslimove, co dokazi zit v demokraticke spolecnosti?
    a nebo je nechceme videt?

    0
    0
  4. Franta
    7.5.2012 – 15 Iyyar 5772 v 20:34 — Odpovědět

    Nevěřím v žádného Boha a vyhovuje mi to. … Věřím však v Desatero, které se mi velmi líbí, a ve svém životě se dle Desatera řídím.

    Takže ho ani nečetl. :-)

    0
    0
  5. 8.5.2012 – 16 Iyyar 5772 v 19:55 — Odpovědět

    Když jsem moc smutný, jdu na exotopeii a přečtu si svůj profil. Vždy se zachechtám a nálada se mi zlepší. Dííík Alrawi!!!

    0
    0
  6. Martin Konvička
    9.5.2012 – 17 Iyyar 5772 v 16:50 — Odpovědět

    Otázky jsou svým způsobem zábavnější, než odpovědi.

    Třeba když se tazatel ptá, “Není omezování a vhodnost víry určován zemí a poměry v jakých jsem se narodil nebo koho jsem si vybral jako životního partnera? Mohu to vůbec ovlivnit?”, tak otevírá dveře stejné NEMĚNNÍ predestinaci, jako byla ta, kvůli níž jeho souvěce jistej nechuta s knírkem posílal do dobytčích vagónů.
    Jenom to ten s knírkem dělal na základě “rasy”, kdežto tazatel na základě “rodiny” či “partnera” … v jeho očích ovšem stejně neovlivnitelně. Svobodná vůle ta tam, autenticita lidského jedince ta tam.
    Hodně si zahráváte, hoši.

    0
    0
  7. Jaroslav Formánek
    9.5.2012 – 17 Iyyar 5772 v 17:04 — Odpovědět

    Máte v článku chybu: Aktivita p. Kusáka je “promuslimská” – muslim je přeci definován jako otrok totalitního militaristy alláha, pokud se nám ho podaří osvobodit, snad nám v našem kulturním kontextu nikdo………………nebude vyčítat “protiotrocké aktivity”.

    Je fakt, že osvobozením otroka jeho status zaniká a že otrokofilům (otrokářům, imámům, patriarchům, despotům) to může přijít líto.

    Jinak je být muslimem v ČR zatím spíš taková snobárnička, konvenuje z 90% ex-ženám z důvodu sebezviditelnění. Může si říkat “odbornice na islám” či “ženy v islámu”. Viz soudkyně Hrdličková.

    0
    0
  8. lenka
    9.5.2012 – 17 Iyyar 5772 v 19:55 — Odpovědět

    Karle, poslední dva odstavce se naučím jako vtip velmi ráda…

    0
    0
  9. Jaroslav Formánek
    9.5.2012 – 17 Iyyar 5772 v 20:14 — Odpovědět

    Systém islám je dokonalejší než systém stalin, V SSSR vás napráskal sice kdokoliv, ale zlikvidovala vás až nkdv, policie, ksss apod. V islámu vás zlikviduje vlastní rodina, popř. muchábarat nebo policie…, když “urazíte” islám, odpadnete apod.

    0
    0
  10. 9.5.2012 – 17 Iyyar 5772 v 21:29 — Odpovědět

    Davide, ty Vaše otázky jsou tak příšerné, že se těžko věří, že ještě stále je někdo tak mimo realitu. Chtělo by se napsat – populistické. Moje babička se celý život přátelila s esesačkou, protože zachránila životy mnohých lidí. Byla fašistka? To se dá těžko posoudit, byla člověk se soucitem, ale byla v SS. Znamená to, že byl fašismus dobrý? Podobné to je s islámem, ne muslimové jsou špatní lidé jako celek, jen islám je zlá vražedná ideologie :-(

    0
    0
  11. Jaroslav Formánek
    9.5.2012 – 17 Iyyar 5772 v 23:10 — Odpovědět

    Proto jim je třeba nahlas říkat, že se musí odmuslimovat. Multikultury si libují nad jejich svěrací kazajkou, …………… nakonec to bude povinná móda a svěrací kazajku budeme nosit všichni………..z úcty k islámu. Je to dokonalá povídka od F. Kafky.

    0
    0
  12. Erich
    10.5.2012 – 18 Iyyar 5772 v 09:10 — Odpovědět

    Pane Kusáku. Chtěl bych se Vás zeptat na jednu věc. Někde na internetu jsem našel velice zajímavý článěk o takzvané HALAL porážce, Jenže ten link se mi ztratil. Ale nějak žiji v domění, jestli jste jej náhodou nepsal Vy? Je-li tomu tak, mohl by jste ho sem vložit?

    0
    0
  13. Skara Brae
    10.5.2012 – 18 Iyyar 5772 v 09:28 — Odpovědět

    Tazatel mi prijde jak uhranuty… je neuveritelne absurdni mluvit o svobode viry VYBERU PARTNERA, kdyz muslimky si nevemblouda vzit nesmeji.

    Ujete, manipulativni, odporne.

    Nakonec, mezi hardcore judaisty a salafisty neni zas az takovy rozdil, ze?

    0
    0
  14. 10.5.2012 – 18 Iyyar 5772 v 18:29 — Odpovědět

    Vážený pane Adamíre Petře, a kdo Vám řekl, že jsem mimo realitu, Vy jste v realitě?, když realita je tak pomíjivá :)
    Netajím se tím :)
    Hezký den přeje
    David Fábry

    0
    0
  15. Tomas Homola
    10.5.2012 – 18 Iyyar 5772 v 18:56 — Odpovědět

    Proč je V. Kusák uveden jako politický turista? Jak by autor tituloval místopředsedu senátu parlamentu a zloděje z budějovické Arpidy, doc. Petra Pitharta?

    0
    0
  16. 10.5.2012 – 18 Iyyar 5772 v 22:59 — Odpovědět

    Davide, když tak Adamíro, ale to není podstatné, podstatné je to, že realita je sice pomíjivá, ale princip zůstává stejný :-(

    0
    0
  17. 11.5.2012 – 19 Iyyar 5772 v 18:43 — Odpovědět

    Pro Ericha : jsou tam odkazy
    Webové stránky www.antimesita.eu informující o boji proti islamizaci v rámci sdružení AntiMešita,o.s. čekají na Vaši návštěvu. Budu rád, pokud Vám budou průvodcem při informování se o základní i pokročilé problematice islamizace z různých pohledů. Stránky nejsou zaměřeny pouze teoreticky, ale využívají i řadu praktických příkladů a zkušeností.
    Na našem webu www.antimešita.eu jsem zveřejnil řadu přístupů boje proti islamizaci ČR. Tento boj je veden proti jednotlivým projevům islamizace. Jedním z těchto projevů je bezesporu HALAL vraždění.
    Muslimové rozlišují dle Koránu věci na dvě skupiny
    1. HALAL – je povolené
    2. HARAM – je zakázané
    Za HALAL se považuje maso ze zvířete, které je dle Koránu povolené ke konzumaci a které bylo zabito (zavražděno) HALAL způsobem, tzn. podřezáním bez omráčení a zanecháním postupně vykrvácet. Zákon platný v ČR Proti týrání zvířat výslovně přikazuje, aby zvíře bylo před usmrcením omráčeno. Zároveň však tento zákon umožňuje výjimku pro náboženské společnosti, pokud vyžadují dle svých přikázání jiný způsob zabití. Muslimové v tomto případě žádají o HALAL vraždění a výjimku běžně získávají. Já jsem ale přesvědčen, že muslimové při žádosti o výjimku lžou, jak dokazuji v následujícím.
    Kniha s názvem Povolené a zakázané v islámu (Al-Halál wal Harám fil Islám) od Júsuf al – Quradáwí uvádí na str. 45 “…importovaná masa, jako třeba konzervované kuřecí a hovězí maso, pocházející od lidí Knihy (židé, křesťané), jsou pro nás (muslimy) povolená, ačkoli zvířata mohla být zabita elektrickým šokem a podobně .Pokud to považují za povolené ve svém náboženství (křes´tané, židé) , je to povolené i pro nás (muslimy)… Zvířata omámená elektrickým proudem a poté podříznutá jsou pro muslimy povolená…” Pro muslimy však není povoleno jíst zvíře usmrcené elektrickým šokem, neboť je považováno za zdechlinu (haram)
    Uveďme ještě jeden citát, ze kterého budeme nadále též vycházet.
    Korán 5:5 “Dnes máte povoleno vše, co je dobré a čisté. Jsou vám povolena i jídla lidí Knihy (židé a křestané) a vaše jídla jsou povolena jim…” Soudce Ibn Al Arábí vysvětluje verš 5:5 „jídla lidí Knihy (židé a křesťané) jsou vám (muslimům) povolena“ takto „sněz to…..ačkoliv nebyl zachován náš způsob porážky….Alláh nám povolil jejich (židů a křestanů) potravu bez jakýchkoliv omezení“.
    Od podzimu roku 2010 jsem do února 2011 bojoval s MZe ČR celých 6 měsíců a nepochodil jsem. Zkoušel jsem přitom bojovat všemi možnými postupy, které mi umožňují zákony ČR. Psal jsem na MZe ČR, že muslimové při žádosti o výjimku lžou a ve skutečnosti dle jejich náboženských předpisů mohou jíst i zvíře zabité po omráčení. Žádal jsem, aby MZe ČR při žádosti o výjimku prověřilo pravdivost žádosti muslimů. Komunikoval jsem nakonec i s ministrem, neboť jsem podal i rozklad. Všechno marné. Je vidět, že MZe ČR při schválení HALAL vyjímky vůbec nehledí, dle čeho ji schvaluje, ale hledí jen na to, pro koho výjimku HALAL schvaluje.
    Vzhledem k tomu, že muslimové při žádosti o výjimku pro HALAL vraždění před MZE ČR (které je správním orgánem) lžou, lze uplatnit i Přestupkový zákon, § 21. V tomto se praví, že trestné je „lhaní před správním orgánem“. A muslimové při žádosti o HALAL výjimku před MZe ČR vysloveně lžou. Podání v tomto smyslu jsem dal na PČR. Nic se nestalo.
    Ke konci řeknu toto. Naštvu hodně lidí, ale já nejsem proti KOŠER zabíjení. Já totiž chápu HALAL vraždění jako jeden z prvků islamizace, kterou si muslimové v rámci DŽIHÁDU podmaňují okolí, kam vstoupí. Muslimové působí navenek a chtějí ovládnout společnost. V případě ČR budou chtít zničit po léta budovanou demokracii a vydobyté svobody.
    Židé nemají tendence jako muslimové. Židé nemají tendenci ovládnout ČR a zničit demokracii. A nehlásají podporu terorismu, jak se to děje v muslimských mešitách a modlitebnách v ČR. Tuto podporu terorismu již zjistila v ČR i PČR.
    Ing. Valentin Kusák
    předseda AntiMešita,o.s. a AntiMešita-Envi,o.s.

    0
    0
  18. 11.5.2012 – 19 Iyyar 5772 v 20:00 — Odpovědět

    ještě pro Ericha :

    Chci podřezávat jako muslim – MZe ČR mi to zamítlo.
    Muslimské vraždění HALAL znamenající podřezání zvířete bez omráčení a nechání ho postupně vykrvácet je povolováno z MZe ČR vyjímkou. Já zažádal o vyjímku na podřezávání vánočního kapra bez omráčení. Ministr mi to neumožnil.
    Níže uvádím přesné znění mé žádosti na MZe ČR, dle kterého jsem chtěl získat vyjímku ze Zákona proti týrání zvířat. Chtěl jsem vánočního kapra jako symbol náboženského svátku vánočního a kůzle jako podstatu náboženského svátu velikonočního podřezávat bez omráčení. Muslimové mohou díky islámu/náboženství v ČR podřezávat zvířata bez omráčení. Proč nemohu pdřezávat tedy já, když jde též o náboženství.
    Z MZe ČR mi ale vyjímku nepovolili. Prý nejsem církev nebo náboženská společnost, které jediné mohou o vyjímku ze Zákona proti týrání žádat. Čekal jsem toto rozhodnutí, ale přesto jem žádost o vyjímku napsal.

    CITACE : dopis byl odeslán na MZe ČR 4.11.2010 doporučeně
    Ministerstvo zemědělství ČR
    vážený pan
    ing. Ivan Fuksa
    ministr
    Těšnov 17
    117 05 Praha 1

    Věc : Žádost o udělení vyjímky ze zákona 246/1992 Sb. ve znění pozdějších předpisů, ve znění: 291/2009 z § 5 dle odst. (3) – dále vyjímka

    Zdůvodnění :

    Pevně věřím v Desatero a mí předkové byli silně věřící křestané. Vánoční kapr se pro mne stal součástí Štědrovečerní večeře. Stal se symbolem Vánoc, Ježíška. Vánoce i Ježíšek vznikli v křestanství. Křestanství je náboženství v ČR historicky zakořeněné. Naši předkové, především ti dávní, jedli kapra k Štědrovečerní večeři jako symbol Vánoc , tzn. křesťanského svátku, náboženského svátku a tradice, náboženského obřadu. Jedli kapra jako symbol a nedílnou součást křestanského slavení Svátku vánočního a Ježíška. Kapra naši předkové neomračovali, ale rovnou zabili. Třeba useknutím hlavy.

    Pokud je podřezání kapra či useknutí hlavy kaprovi bez omráčení náboženským rituálem, žádám výjimku pro zabíjení kapra bez omráčení pro všechny obyvatele ČR, kteří měli předky křestany a kteří tento způsob zabití kapra preferují. Případně žádám povolení této vyjímky alespoň pro občany ČR, kteří náboženství křestanství, náboženské obřady v současné době praktikují a v křestanství a náboženské obřady v současné době věří.

    Rád bych oficiálně otevřel jatka, která by zpracovávala zabitím bez omráčení pouhým podřezáním či useknutím hlavy 100 kusů kaprů denně. Dodávky kaprů do jatek mám zajištěny.Vzhledem k tomu, že by vše bylo chápáno jako náboženský rituál (viz. příslušné zákony a vyjímky a směrnice z ČR i EU) a ne obyčejná konzumace, takto žádám vyjímku. Na zabíjení kaprů bez omráčení mám sjednaného řezníka s potřebnou kvalifikací, jak vyžaduje zákon.

    Zároven žádám výjimku pro své prodejce tradičního kapra na náměstích v městech po celé ČR v době sváteční před Štědrovečerními vánočními svátky, náboženskými svátky a obřady.. Žádám o výjimku, aby nemuseli kapry omračovat, ale mohli je podřezat bez omráčení a prodat lidem.
    Žádám o povolení náboženského rituálu (viz Směrnice 93/119/ES), při kterém kaprovi bez předchozího omráčení useknou sekáčkem hlavu či ho podřežu.

    Žádám vyjímku jako jednotlivec pro mé soukromé stravovací potřeby. A to ze stejných důvodů, jako je uvedeno výše. Možná to nebudou vždy soukromé stravovací potřeby, protože kapra bez omráčení podříznu na nějaké hlučící demonstraci či podobné akci na veřejnosti, pro což žádám vyjímku.

    Žádám o povolení vyjímky v předešlých bodech nejen pro Svátky vánoční ale i pro období celého roku, neboť náboženství křestanství a jeho rituály a obřady jsou stejně dlouhodobě platné jako u HALAL zabíjení.

    Vzhledem k tomu, že společnost a lidé v ní upravují své potřeby, u Štědrovečerní večeře se konzumují jiné ryby nežli tradiční kapr, žádám o povolení vyjímky obecně na všechny ryby.

    Se stejným zdůvodněním jako jsem uvedl výše dle souvislosti mezi kaprem a Vánoci, Ježíškem, křesťanstvím, náboženským rituálem, historickou tradicí žádám o povolení vyjímky pro podřezání kůzlat bez omráčení při Velikonočních svátcích. I zde platí souvislost mezi kůzletem, křesťanstvím, slavením křesťanského čili náboženského svátku, tradice, obřadu. Podřezání kůzlat o Velikonocích je náboženskou tradicí.

    I v případě zabíjení kůzlat žádám o výjimku pro jatka, která budou o Velikonocích zpracovávat 150 kusů kůzlat denně. I zde mám domluveného řezníka s odbornou způsobilostí dle zákona.

    Někdy kůzle podříznu bez omráčení v hlučícím davu při demonstraci a podobné akci. Žádám i pro toto výjimku.

    Veškeré činnosti, způsoby zabíjení, na které žádám výjimku, chápu zcela a jedině jako výraz náboženství, křestanství a jeho důsledků. Výjimku nežádám pro možnost šíření náboženství, ovlivnování okolí a snahu o dominanci a podmanění si těch, kteří tento mnou navrhovaný přístup k zabíjení bez omračování nepraktikují či dokonce neschvalují. Prohlašuji, že vše budu vykonávat smířlivě bez snahy donutit okolí ke stejným praktikám zabíjení. Budu vše praktikovat bez násilí vzhledem k okolí, které tento způsob zabíjení nepraktikuje či ho dokonce odsuzuje. Budu se chovat stejně, jako se chovají muslimové, kteří na HALAL zabíjení vyjímky od MZe ČR běžně získávají.

    Věřím v povolení vyjímky ze strany MZe ČR, neboť pro zabíjení HALAL je povolování vyjímky běžné. Věřím, že obdržím výjimku platnou pro zabíjení bez omráčení pro všechny ryby, neboť HALAL platí pro všechna zvířata dle Koránu a já rozšíření vyjímky na všechny ryby výše zdůvodnil. Rád bych obdržel výjimku z MZe ČR do tří dnů ode dne doručení této žádosti na MZe ČR, neboť povolení pro HALAL jatka využívaná muslimy dle islámu se během tří dnů na MZe ČR vyřizuje. Islám není náboženství v ČR historicky zakořeněné a dokonce jsem toho názoru, že muslimové mohou dle islámu jíst i maso ze zvířat omráčených před zabitím. Pravda je, že muslimové nemohou jíst zvíře zabité elektrickým proudem, neboť je považováno za zdechlinu a toto Korán zakazuje. Věřím, že obdržím výjimku i proto, že ve srovnání s muslimy/islámem praktikujícími HALAL zabíjení jsem smířlivý, nenásilný.

    Vzhledem k tomu, že hromadná konzumace zvířat zabitých s využitím vyjímky není konzumace ani hrubé zabití, ale je to náboženský rituál nebo obřad (jak stanoví čl. 10 Listiny základních práv EU), těším se na letošní Vánoce. Miluji vše živé, zvířata zvlášt a nikdy bych jim neublížil. My všichni, za které a pro které žádám, milujeme zvířata a nikdy bychom jim neublížili. Je to moje a naše přesvědčení, priorita a zásada, ve které pevně věříme.

    Žadatel : informace dle Správ. řádu
    Žádám jako občan ČR : RČ 610522/0055
    Žádám jako Ing. Valentin Kusák – MCM : IČ 49337131
    Žádám jako předseda Sdružení Pro Salón Republiky, o.s. : IČ 22860908

    Ing. Valentin Kusák

    KONEC CITACE
    No, škoda. Kdybych vyjmku získal, podřezával bych a vžil se do pocitů a osoby muslima. Jak já toho, že nemám vyjímku, lituji.

    0
    0
  19. Erich
    12.5.2012 – 20 Iyyar 5772 v 07:49 — Odpovědět

    Valentine tak tenhle styl psaní já přímo miluju – I.P.Pavlov je proti tomu ouplnej žabař:

    “ale já nejsem proti KOŠER zabíjení. Já totiž chápu HALAL vraždění jako jeden z prvků islamizace . . . ”

    KOŠER = zabíjení HALAL = vraždění KOŠER = zabíjení HALAL = vraždění KOŠER = zabíjení HALAL = vraždění KOŠER = zabíjení HALAL = vraždění

    http://www.ztis.cz/rubrika/zidovske-komunity-ve-svete/clanek/nizozemi-resi-navrh-zakona-proti-koser-porazkam-zv

    Evropský židovský kongres (EJC) vyzval nizozemské poslance, aby zákon neschválili, a upozornil, že šechita je povolena unijním zákonodárstvím a právo na ni zaručuje evropská Charta základních práv. „Holandsko se vždy prezentovalo jako otevřená společnost a zákaz takovéto základní části židovské identity by znamenal, že se nizozemští politici obracejí zády k tolerantní tradici Holandska, již obdivujeme. Legislativní úprava byla sice navržena zdánlivě s ohledem na práva zvířat, ve skutečnosti však znamená sklouznutí k populismu, extremismu a antisemitismu,“ vyjádřil se v oficiálním prohlášení prezident EJC Moshe Kantor a dodal: „Vyzýváme holandské politiky, aby pečlivě zvážili dopady tohoto návrhu zákona a co by takový zákon způsobil židovskému životu v Nizozemí.“

    V západním světě se již objevily ojedinělé pokusy rituální porážku omezit či přímo zakázat. V prosinci 2010 zamítla Evropská rada kontroverzní návrh, podle něhož mělo nést maso z košer porážky nést zvláštní označení upozorňující zákazníka, že zvíře bylo poraženo bez předchozího omráčení. Kontroverzní zákaz rituální porážky na Novém Zélandu byl zmírněn a omezen pouze na hovězí maso.

    Rovněž v Česku se problém košer porážky diskutoval v loňském září v souvislosti se schvalováním zákona o týrání zvířat. Internetový deník Parlamentní listy tehdy oslovil řadu politiků parlamentních stran s dotazem, zda souhlasí s výjimkou ze zákona, podle níž při rituální porážce smí být zvíře usmrceno za plného vědomí. Zatímco členové vládních stran se s větší či menší nevolí vyslovili pro výjimku, zpravidla s odkazem na přednost náboženských svobod, předseda Strany zelených Ondřej Liška se jako jediný postavil proti porážkám.

    V Česku se diskuze točila především kolem muslimské halal porážky a její „kontroverznost“ se týkala údajné brutality takovéhoto způsobu usmrcení zvířete. Řada odborníků však upozorňuje na to, že se jedná spíše o populistickou argumentaci, namířenou v tomto případě proti muslimům. Při zohlednění celkových životních podmínek zvířat ve velkochovech a stresu, jemuž jsou zvířata takto chovaná vystavena, se jeví košer či halal porážka – kde je mimo jiné podmínkou, aby bylo zvíře při porážce klidné, a kde při podříznutí ztratí zvíře vzápětí vědomí – jako celkově humánnější.

    0
    0
  20. 12.5.2012 – 20 Iyyar 5772 v 19:40 — Odpovědět

    to Erich : nechápu začátek Vaši odpovědi. …I.P.Pavlov?

    0
    0
  21. Erich
    12.5.2012 – 20 Iyyar 5772 v 21:41 — Odpovědět

    To takový jeden zkoumal podmíněné reflexy na zvířatech, někteří je zase zkouší pěstovat v lidech. Jenže já mám nějak pokažený žaludek. A tak když se mi hodí imaginární kostička, neslintám, ale vztek že neslintám to tedy, přiznám se že velký mám. A z toho pak tyhle legrandy. Toť vše.

    0
    0
  22. 13.5.2012 – 21 Iyyar 5772 v 10:11 — Odpovědět

    Aha. No, chápal jsem Vaši prosbu/žádost, abych dal odkazy, vážně. Tak jsem očekával poděkování a ne legrácky = My mistake.

    0
    0
  23. Erich
    13.5.2012 – 21 Iyyar 5772 v 16:08 — Odpovědět

    Tak dobře, omlouvám se a přístě zkusím i slušné chování.
    Takže mohu věcně?

    “Pokud si přečtete aspoň teze z Koránu, zjistíte, že jeho velká část je o trestání (většinou vyvražďování) nevěřících či věřících, ale jiného náboženství než islámu. Korán a islám je ve své podstatě zlý a nelidský.”

    Které teze to jsou??? To myslíte něco takovéhoto???:

    Má-li někdo syna nepoddajného a vzpurného, který neposlouchá otce ani matku, a když ho kárají, neposlechne je, ať ho jeho otec i matka uchopí a vyvedou ke starším jeho města, k bráně jeho místa a řeknou starším jeho města: „Tento náš syn je nepoddajný a vzpurný, neposlouchá nás, je to modlářský žrout a pijan.“ A tak ho všichni muži jeho města uházejí kamením a zemře. Tak odstraníš zlo ze svého středu.

    nebo:
    Když si muž vezme ženu a vejde k ní, ale pak ji bude nenávidět a obviní ji ze špatnosti a bude o ní roznášet zlou pověst tím, že bude říkat: „Vzal jsem si tuto ženu, přiblížil jsem se k ní, ale zjistil jsem, že není panna.
    Jestliže však byla ta řeč pravdivá a u té dívky nebylo shledáno, že je panna, tedy vyvedou dívku ke vchodu do domu jejího otce, mužové jejího města ji ukamenují a zemře, neboť tím, že smilnila v domě svého otce, dopustila se hanebnosti. Tak odstraníš zlo ze svého středu.

    nebo:
    Když bude přistižen muž, že ležel s vdanou ženou, oba zemřou: muž, který ležel se ženou, i ta žena. Tak odstraníš zlo.

    nebo:
    Když dívku, pannu zasnoubenou muži, najde nějaký muž v městě a bude s ní ležet, vyvedete oba dva k bráně toho města, ukamenujete je a zemřou: dívka proto, že v městě nekřičela, a muž proto, že ponížil ženu svého bližního. Tak odstraníš zlo ze svého středu.

    nebo:
    Jestliže nalezne muž zasnoubenou dívku na poli a zmocní se jí a bude s ní ležet, zemře jenom ten muž, který s ní ležel. Dívce neuděláš nic. Dívka se nedopustila hříchu hodného smrti. Je to podobný případ, jako když někdo povstane proti svému bližnímu a zabije ho. Vždyť ji našel na poli, zasnoubená dívka křičela, ale nebyl tu nikdo, kdo by ji zachránil.

    a nebo:
    Když se muži budou spolu rvát jeden s druhým a přistoupí žena jednoho, aby vyrvala svého muže z rukou toho, který ho bije, a vztáhne ruku a uchopí ho za ohanbí, bez slitování jí utneš ruku.

    0
    0
  24. 13.5.2012 – 21 Iyyar 5772 v 23:08 — Odpovědět

    Pokud byste chtěl více citací, doporučuji www.pravdaoislamu.cz – úvahy.

    0
    0
  25. Erich
    14.5.2012 – 22 Iyyar 5772 v 10:58 — Odpovědět

    Valentine já přeci “nechci více citací”, já chci vůbec nějaké, ekvivalentní těm, které jsem zde napsal. Předpokládám, že je máte v malíku. Tak sem s nimi.

    Takže používáte verše, což je bohulibé viz. článek zde:
    http://pravdaoislamu.cz/index.php/2009/08/29/islam-v-kostce-sura-sevreny-sik/

    Takto je komentujete:
    Takový přístup ale nebyl v jejich tíživé ekonomické situaci příliš progresivní, a tak Alláh pohotově zjevil verš, který definoval nový islámský přístup k dobru a ke zlu: cokoliv je dobré pro islám je univerzálně dobré, a cokoliv islámu škodí je univerzálně špatné. Korán 2:191 říká: “Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití.” A pokud jde o expiraci tohoto příkazu: “A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádění od víry a dokud nebude všechno náboženství patřit Bohu.” (2:193)

    A nabádáte ke samostudiu. Potud prima. Jenže vynecháváte podstatné a zkracujete. Proč prosím???

    Myslíte že pod toto se nemohl “podepsat” i žid či křesťan? Ono to nevytrhané z kontextu vyznívá totiž trochu jinak.

    190. A bojujte na stezce Boží proti těm, kdož bojují proti vám, avšak nečiňte bezpráví, neboť Bůh nemiluje ty, kdož se bezpráví dopouštějí.
    191. Zabíjejte je všude, kde je dostihnete, a vyžeňte je z míst, odkud oni vás vyhnali, vždyť svádění od víry je horší než zabití. Avšak nebojujte s nimi poblíže Mešity posvátné, dokud oni s vámi zde nezačnou bojovat. Jestliže však vás tam napadnou, zabte je – taková je odměna nevěřících!
    192. Jestliže však přestanou. . . tedy Bůh věru je odpouštějící, slitovný!
    193. A bojujte proti nim, dokud nebude konec svádění od víry a dokud nebude všechno náboženství patřit Bohu. Jestliže však přestanou, pak skončete nepřátelství, ale ne proti nespravedlivým.

    0
    0
  26. Cipi
    14.5.2012 – 22 Iyyar 5772 v 11:55 — Odpovědět

    Když já si myslím, že pan Kusák je takový ten humanistický bojovník proti náboženskému tmářství obecně. V devatenáctém století by bojoval proti “černoprdelníkům” , Pardon.

    0
    0
  27. Erich
    14.5.2012 – 22 Iyyar 5772 v 15:14 — Odpovědět

    Ad 26. Cipi tentokrát s Vámi hrubě, ale taky zcela vyjímečně nesouhlasím. Protože to je něco, o co se tu dle mého názoru pokoušíte vy ctěné, přitom hluboce věřící dámy, spolu se sekundujícím Achabem, A.Blažkem a dalšími lidmi. A mě se tento přístup velice líbí. Ale bohužel jsou tu stále kluby, kroužky a skupinky, kde by za tyto smělé, přitom však tak logické úvahy následovala jistá exkomunikace prokládaná společnou sborovou kamnenitbou za spásu vašich zbloudilých duší.
    Tím, ale nemyslím zrovna Vlastíka Fursta, který to za ně tak trochu schytává.

    0
    0

Napsat komentář: Jaroslav Formánek Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Před pěti lety našli v Izraeli hrob biblického krále Heroda

Další článek

Filmový festival „Rihla“ ve Frenštátě pod Radhoštěm