Rakouští židé vyjádřili obavy z projevů muslimů a Arabů na demonstracích na podporu Palestiny konaných ve Vídni. Desítky shromážděných provolávali v arabštině proti-židovská hesla a skandovali i „smrt Židům“.
Oskar Deutsch, jeden z představitelů rakouských židů, prohlásil, že státní orgány by měly urychleně zasáhnout proti hlásání náboženské nenávisti. Mezi demonstrujícími Araby a muslimy byli také rakouští levicoví aktivisté, kteří během skandováni proti-židovských sloganů nijak neprotestovali.
Informace o celém incidentu zveřejnil německý web Politically incorrect na jehož stránkách také spontánně začali Rakušané vyjadřovat židům podporu a vyjádřili zděšení nad tím, že po tragedii nacismu je možné, aby v Rakousku začali působit islámští a arabští antisemité.
Video z demonstrace:
Autor: Lukáš Lhoťan
20 Komentářů
Tak to vidíte, nakonec se za vás postaví jen islamofobní web PI. A vy se nad odporem k islámu neustále ošklíbáte. Prostě nevděk.
gut woch … Kdyby skřítkové vyslyšeli každičké skuhrání “o smrt pro někoho”, to by bylo bytů volnejch ….
Nic se nejí tak horké jak se uvaří. I přáni smrti, z úst věřícího člověka, nemusí býti až tak negativní počin jak se na první pohled může zdát.
“Desítky shromážděných provolávali v arabštině proti-židovská hesla a skandovali i „smrt Židům“.”
Vždyť ti vyvolávači si ve své omezenosti vlastně ani neuvědomují, že posílají své soky do Ráje na který se sami těší a nějž věří.
PF 2012 přejí Mayové
Předpokládám že rakouské úřady taktně a tolerantně mlčely. To takové jódlování důchodce když je vedle mešita, to je jiná, to se udělují likvidační pokuty….
Skvělé, hoši, teď by měl odněkud vylézt yntelygent Fábry a rozněžnit se na téma islámsko-židovského bratrství.
achabisko, Blažek:
Nejvíc svých soků do Ráje poslal jistý rakouský kaprál.
Má v Tel Avivu aspoň sochu? Že ne? Mohli byste krále Abdalláha požádat o grantík, vyšlo by vás to lacino.
Tak Achabisko to tu brilantně okecalo. Kdyby to řval Bátora, tak by o skřítcích asi nemudroval.
Čím to, že si dneska všichni vybírají měkké nepřátele jak dorty v cukrárně? Nějaký rituál po Chaplinovi či co.
Ad 5. Tohle je pokus o rádoby ironii – obsahem sdělení má být vsugerování neexistence faktu židovsko – muslimské spolupráce
Ad 6. Tady tu svoji heroickou mentální snahu hnedle torpéduješ odkazem na rakouského frajtra, že prý na něj muslimové ale ani náhodou nemaj. Hele Martine, na to jsi přišel až dnes?
Martine takhle poskládanou argumentační kontradikci používáš často?
Ad 7 Jaroslave, Bátora tohle zblblo, ten je jasnej už od ksichtu, tak nač ho šanovat.
Kde přesně se krom marginálních halal-košer otázek projevuje muslimsko-židovská spolupráce ? snad v zabíjení židů muslimy ? nebo sprejováním arabských hesel na synagogy ? a to jsem nedošel na blízký východ…
Ad 10. Právě tam jste měl začít:
http://blizky-vychod.blogspot.cz/search?updated-max=2012-09-21T10:53:00%2B02:00
NEC, co znamená “CENA” takto nastříkáno na vypálené mešity? V hebrejštině.
Rozhovor s Michaelem Kruppem:
Jaké máš zkušenosti s mezináboženským dialogem v Izraeli?
Třicet let jsem byl generálním sekretářem izraelské mezináboženské společnosti. Pořádali jsme mnoho seminářů v Jeruzalémě, v Betlémě, v Izraeli i na Západním břehu Jordánu. Vždycky mě překvapovalo, že konflikt nenastával mezi Židy a muslimy, ale vždycky mezi křesťany a muslimy, zatímco Židé měli s muslimy stejné názory. Muslimové spolu s Židy totiž křesťany vždy podezřívali, že nejsou praví monoteisté kvůli Trojici, což byl koncept, kterému nerozuměli, a křesťany považovali za modloslužebníky. Mnoho muslimů si nábožensky s Židy rozumělo. Židé si rozuměli ještě docela dobře s křesťany, protože je vcelku dobře znali. Ale například orientální křesťané neví o islámu skoro nic, a muslimové neví o křesťanech už vůbec nic. Rok před vypuknutím intifády jsme pořádali seminář v Pásmu Gazy v Khan Yunes, kam do té doby ještě nikdy nepřijela organizovaná izraelská skupina. Zúčastnilo se ho 150 Izraelců, přivítal nás dokonce sám Arafat a některé z naší skupiny přitom i políbil. Na druhou stranu ovšem hned druhý den nechal zavřít všechny vůdce islámských organizací, s nimiž jsme spolupracovali a po čtrnácti dnech je nechal bez soudu, ale i bez vysvětlení, opět propustit. S Arafatem to bylo poněkud těžké… Nejzajímavější na tom semináři byla ale naprostá neznalost, kterou měli muslimové – o křesťanech a Židech nevěděli naprosto nic, měli jen předsudky. Je to trochu pochopitelné, protože v Pásmu Gazy takřka žádní Židé nežijí, ale na druhou stranu jsem si uvědomil, že mezináboženský dialog je právě proto důležitý, abychom se o sobě alespoň něco dozvěděli.
Erichu, přečti si někde, co o “mezináboženském dialogu” říkají sami machometáni, když jim nikdo nečumí pod pazoury.
Co se týká toho frajtra – Islámci na něj nemaj v absolutním počtu, či spíše efektivitě. To víš, vždyť jen těch pár oáz, co v nich bydleli Židé v Arábii, trvalo Mohammedovi etnicky vyčistit pěkných pár tažení. Žádnej blitzkrieg následovaný průmyslovým zpracováním. Ale všeho do času – počkej si, až k islámu dokonvertuje dost evropských logistických a chemických inženýrů (což se neomylně stane, pokud bude islám dál sílit).
Dobré jsou takové ty “návštěvy Auschwitzu”, pořádané tuším Bruselem (nevím, nepamatuju, googlit nebudu) pro evropské imámy. Inspirace.
Najděte si v koránu Ezru, Uzair, tímto přidružujete k alláhovi a jste na odstřel coby polyteisti (mušrikún),
Např. tento verš potěší křesťanobijce:
5:73 They do blaspheme who say: Allah is one of three in a Trinity: for there is no god except One Allah. If they desist not from their word (of blasphemy), verily a grievous penalty will befall the blasphemers among them.
Laqad kafara allatheena qalooinna Allaha thalithu thalathatin wamamin ilahin illa ilahun wahidun wa-inlam yantahoo AAamma yaqooloona layamassanna allatheenakafaroo minhum AAathabun aleemun
Neb jsou na odstřel a kafír (kafara, kafaroo) je rouhač. Ze strategického hlediska je pro islám zajímavější demolovat nejdřív křestany v Izraeli a okolo
v Evropě zase židy.
Na ortel smrti pro židy mají x veršů a hadíthů, při srovnávání se s křesťany ovšem má prim ten Ezra. Na jste pohořeli jako na té klunské sv. Trojici s Marií.
Is Uzair the son of God?
Let us look at the Noble Verse 9:30 “The Jews call ‘Uzair a son of God, and the Christians call Christ the son of God. That is a saying from their mouth; (in this) they but imitate what the unbelievers of old used to say. God’s curse be on them: how they are deluded away from the Truth!”
There is no error or contradiction in the above Noble Verse! Ezra was regarded as a very important figure in Judaism. By many Jews, he is believed to have never even died:
From: http://wesley.nnu.edu/biblical_studies/noncanon/summaries/2esdras-notes.htm
Second Esdras
Summary:
The Second Book of Esdras is an apocalypse that attempts to explain why God allowed the Jewish Temple in Jerusalem to be destroyed by Gentiles in AD 70. The book claims to report seven visions of Ezra the Scribe concerning ethical issues and the problem of evil and suffering. The first three revelations (3:1—9:25) concern the angel Uriel’s instructions to Ezra about the spiritual-moral realm. In the fourth revelation (9:26—10:59), Ezra witnesses a mourning woman change into the heavenly Jerusalem. The fifth and sixth revelations (11—13) condemn the Roman Empire and forecast its destruction along with other evil Gentile nations by a messiah. The seventh revelation (14) describes Ezra’s role in producing the books included in the canonical Scriptures (the 22 books in the Hebrew Bible) and the (70) apocryphal books. This revelation closes with Ezra being taken into heaven without dying. Chapters 1 and 2 and 15 and 16 are generally recognized as subsequent Christian interpolations.
Teď mě napadá, že to maj zase dost nedořešený. amatérský prorok islámu to s tou improvizací přehnal:
Islámský Ježíš kopíruje vlastně Ezru. Nikdy nezemřel. Takže se islámsky topí islám v bahně polyteismu taky?
Někde jsem slyšel, že sionismus není v souladu s judaismem. Co je na tom pravdy?
ad 17) Kus pravdy na tom je. Ale pravda je vždycky uprostřed. Zkusím to popsat zevrubněji… (bli neder) a hlavně v jiném – méně zpuchřelém vlákně :)
Pravda možná není vždy uprostřed, uvidíme: Achabisko mi dluží 100 000 Kč. Ale možná trochu i kecám: Pravda-uprostřed-Achabisko mi však vrátí 50 000 Kč, budu navýsost spokojen.
ad 17) Pár slov k tématu, určeno zejména diskutujícím, ale přístupno i “zlobilům” : https://www.shekel.cz/25945/navrat-na-sion