Užíváme jako právnická osoba Vašich služeb v podobě několika sms s různými tarify.Na jednom (tom mém samože) běžel tarif Business který mj. obsahoval i datový balíček 600MB za 500Kč + 350kč připojovací poplatek v EU na data, pro využití oněch 600MB mimo ČR. Celou dobu to jakž takž fungovalo. V lednu jsem byl pracovně na výstavě v Bruselu, kde mi přišla sms že jsem dosáhnul 75% volací jistiny.
Okamžitě jsem volal operátorovi, že to není možné. Slečna mi sdělila, že tomu tak skutečně je, a proto abych okamžitě nebyl odpojen z odchozích služeb, mám okamžitě navýšit volací jistinu. Ovšem ihned po hovoru s ní, byl telefon totálně bloknut. Nedal se ani připojit do žadné jiné sítě. Podotýkám, že jsem byl pracovně na výstavě, odříznut od všech spolupracovníků, klientů adt. Navýšit volací jistina také nešla, protože banky zasílají pro převod potvrzovací sms na onen vámi bloknutý telefon.
Po té co jsem urgoval z jiných čísel a psal maily na VDF prodejny, jste mě po 48h připojili. To už jsem byl na cestě do ČR. Na Vodafone prodejně mě slečna upozornila, že jsem provolal volací jistinu a proto jsem byl bloknut, jelikož jsem měl za 3 dny jet opět na onu výstavu, z obav o opětovné odpojení, jsem navyšoval na prodejně jistinu o další 2tis. Ovšem dne 2.2. jste mě opět bez varování totálně vypnuli. Opakuji, že nejen odchozí hovory, ale totálně, telefon se nepřihlásil do žádné sítě. Za dva dny 4.2. jste mě opět po 48h připojili do sítě a to pouze tím, že začalo nové zúčtovací období. Po příjezdu do ČR a 2h strávených na telefonu s Vašimi operátory mi nakonec na Vaší prodejně slečna jen tak sdělila, že jste od 2.1. změnili všem zákazníkům služby a jaksi jste to neráčili ani sdělit.
Změna se týká připojení, kdy od 1.1.2013 lze využít pouze 30% dat mimo ČR, kdo dosáhne oněch 30% tedy je automaticky bloknut. A to totálně. Nerozumím dvěma věcem: 1) proč mi tohle sdělil až 7-8. operátor? 2) proč jste neráčili sdělit, že dochází od 1.1. k tak zásadní změně a především následkům? V následujících dnech mě kontaktovalo Vaše oddělení s tím, že nám tato změna byla sdělena. Na dotaz jakou formou tak bylo, bylo odpovězeno, že emaily a smskami. Na dotaz kdy a kam jste psali, Vaše technické oddělení nenašlo nic, až poslední operátorka sdělila, že je možné, že jsme nebyli informováni. Závěr: přestože po splatnosti nebyla ani koruna, přestože jen na onom čísle volací jistina již přes 7000, tak odpojujete lidem pokud jsou mimo ČR telefony? Podávám stížnost na ČTÚ. S pozdravem.
PS: odchod k O2 je samozřejmostí.
Zdroj: Facebook Vodafone, zákazníci
Autor: G. V. J
2 Komentářů
Skoda ze je jen za tohle(predrazena volani FUP limit na data atd.), nelze odejmout licence. Ted je jedno, jakych operatoru.
Pochopil jsem to správně, že tzv. Vodafone Passport Data za 350 Kč měsíčně neumožňuje plné využívání dat v EU, ale jen 30% domácího limitu?
Na stránkách Vodafonu o používání tohoto tarifu jsem o tom nic nenašel. Tam stojí stále 100% využívání dat. Viz:
http://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-vyuzivani-sluzby-vodafone-passp1/
Mohl byste sem dát třeba odkaz, kde toto omezení uvádějí?