Zdroj: Archiv

Prý by měli muslimové vypadnout z Evropy. Dle historie jsou zde již jedenáct století, tak nechápu, proč by měli padat.

V devátém století založili nejbohatší říši na území dnešního Španělska a dokonce založili první universitu v Evropě.

Muslimové přicházeli do Evropy různými způsoby, jako dobyvatelé, jako nádeníci, jako studenti vysokých škol, jako budoucí manželé. A muslimy se i stávali i stávají původní obyvatelé Evropy.

Ptáte se proč? Proč v dnešní době někoho napadne konvertovat k náboženství, které je chápáno jako zlo.

Každý má takový život, jaký si ho udělá. Islám jako ideologie není špatná, problém je, co z něho dělají lidé.

Mnoho lidí se označuje za muslimy a chovají se amorálně. Ale i muslim je jen člověk z masa a kostí a tak dělá hříchy.

Nechápu, kam by měli muslimové odcházet. To by potom museli z Evropy odejít všichni, kdož nejsou prapůvodními obyvateli, např. cikáni nebo Vietnamci a mnoho jiných národů.

Budeme muslimům připínat na kabáty stříbrné půlměsíce, abychom je odlišili. Kdysi jsme to zažili za holocaustu, jen symbolem byla židovská hvězda.

Myslím, že by Evropě prospělo více osvěty na téma islám. Evropu nezničí islám, ale islámofóbie. Lidé se bojí islámu, ale vlastně neví čeho.

Mají pocit, že je to jakýsi vřed na image naší společnosti. Přiznávám, že se ne všichni muslimové chovají v Evropě příkladně, ale darebáci mohou být křesťané jako například v Kuřimi, kde tárali děti. V Dubaji tento týden dopadla policie Žida s velkým množstvím drog. Někteří cikáni nebo Romové nepracují a pracovat nebudou. Nikdo nehází celou populaci do jednoho pytle.

Svět je tu pro všechny, tak to Bůh chtěl. Evropa není jen pro vyvolené nebo “čistou rasu”. Evropa je hlavně krásně místo, které bychom měli chránit. Je mnoho nebezpečnějších věcí než islám, například chemie, která ničí naše prostředí. Ještě jedna věc nejbezpečnější ze všech a tou je lidská blbost.

Autorka: Soňa Diartová

Přečtěte si také od autorky: Neházejme svět do jednoho pytle

13 Komentářů

  1. Jan Schneider
    3.10.2010 – 25 Tishri 5771 v 16:57 — Odpovědět

    A jen krůček, a už jsme u fundamentalismu. Jev je to v podstatě stejný, jen se odívá různě. Znají ho katolíci, protestanté, židé i muslimové. A samozřejmě další a další, netýká se jen “monotheistů”. Jsou to v podstatě lidé frustrovaní, kteří se chtějí prát. Milují se navzájem, protože svými existencemi (důkaz kruhem) navzájem odůvodňují své ubohé existence a pravdy. Oni se navzájem potřebují, protože jinak by se jejich nenávistné “pravdy” nedaly nijak zdůvodnit. – Díky za článek, je to sisyfovská práce. Trpělivost!

    0
    0
  2. sid
    5.10.2010 – 27 Tishri 5771 v 13:47 — Odpovědět

    Sisyfovská práce je spíše práce židovských zemědělců v Izraeli, chráníci svou úrodu a dobytek před nájezdy “beduínů”, jak se říká. Soničko, zdejší arabští studenti sem přišli proto, aby ve svých zemích mohli předávat zkušenosti, léčit lidi, třeba i ty velbloudy, a byli i normálními inženýry, schopnými číst technické výkresy. Což je u Arabů problém. Nikdo je sem nezval stavět mešity, zavádět středověký právní řád, mlátit české manželky. Na to mají svých 57 domovin, na rozdíl od židů. A pokud mi chcete říci, že je to jinak, položím vám otázku: proč nezůstávali v SSSR za Brežněva a Černěnka a Andropova a Gorbačeva- A PROČ TAM NEZŮSTÁVAJÍ NYNÍ, KDY JE KAPITALISMUS V RF- stejný, jako v jejich polofeudálních, zemích. Tedy-jeho projevy….Univerzitu v Salamance založili židé, kvůli bídě dhimmizace nuceni přestoupit “k víře Prorokově”. Všiměte si- přestoupit k-nikdy to s tzv. islámem totiž nemysleli vážně. Ostatně, Frankové drželi Araby pěkně pod Pyrenejemi (732) a do r. 1492- reconquista- čas doslova pádil…Tak snad nějaký Karel Martell se opět nalezne…

    0
    0
  3. Žokej Váňa
    10.10.2010 – 2 Heshvan 5771 v 22:38 — Odpovědět

    Islám není v žádném případě náboženství ale je to totalitní ideologie. Ideologie které zasahuje prakticky do všech aspektů fungování lidské společnosti. Islám lze plně postavit na roveň nacismu či komunismu. Je povinností každého mravně uvědomělého člověka postavit se zlu jakýmikoliv prostředky a bránit hodnoty na kterých stojí Euroatlantická civilizace. Těmito hodnotami rozumíme lásku k bližnímu, všeobjímající toleranci, demokratické výdobytky v podobě nejrůznějších práv a svobod. Tyto hodnoty je potřeba chránit před násilnými pokusy naše hodnoty zničit či upozadit, což přesně muslimové vesměs dělají a rozhodně se tím netají. Euroatlantická civilizace má hluboké kořeny vycházejících z Judaisticko-Křesťanských kořenů, kořenů které právě ztělesňují přesně to co jsem výše zmínil. V minulosti sice příslušníci těchto dvou vyznáních měli určité přehmaty a dopustili se zlých skutků pro které neexistuje omluvy ale dokázali jsme se z nich poučit. Islám se poučit nikdy nedokázal a také nikdy nedokáže, Korán to plně zakazuje. Slušní, pracovití lidé, všech vyznání a tam Islám rozhodně nepočítám, postupně docházejí k bodu, kdy si musí plně uvědomit, což už se děje, že nelze tolerovat netoleranci která je z islámem spojena od počátku věků. Je jen na nás samotný jaký bude náš zítřek, jestli lidé budou svobodní a šťastní, či budou svázáni provazy Islámských dogmat a s tím spojeného tmářství. Tato zvrhlá ideologie nemá žádnou budoucnost, z hlediska merita věci se nemůže rozvíjet, neb Korán je neměnné slovo Boží a o tom se nediskutuje.

    3
    0
  4. Eva
    10.10.2010 – 2 Heshvan 5771 v 22:39 — Odpovědět

    A co krysy, měli by jsme je hubit? Vždyť tu v Evropě byli odjakživa, možná kříve než člověk. Nebo mor. Proč hubit mor, ten tu byl vždycky, tak ať si to užije mezi námi. A co lidožrouti na ostrovech, proč by nemohli dál žít a pojídat lidi. Vždyť tu byli odjakživa.

    Diartová, tu nejde o lidi, ale o násilnou a diskriminující ideologii islám.

    2
    0
  5. Standa
    10.10.2010 – 2 Heshvan 5771 v 23:19 — Odpovědět

    Ne nebudem je označovat půlměsícem soňo.My budeme označeni jeden hvězdou,jeden useknutou rukou,jeden rozbitou hlavou od kamene a zbytek co nebude mít štěstí tak bude viset podél cest

    0
    0
  6. Martin Konvička
    10.10.2010 – 2 Heshvan 5771 v 23:23 — Odpovědět

    Poprvé s ní v něčem sounhlasím.

    “Myslím, že by Evropě prospělo více osvěty na téma islám.”
    Jednoznačně.

    “Evropu nezničí islám, ale islámofóbie.”
    Ne však domnělá “fobie” Wildersů a Konvičků, ale ta skutečná fobie bruselských, pařížských, londýnských či berlínských politiků, kteří mají takový strach z islámu, že zaprodávají vlastní země.

    “Lidé se bojí islámu, ale vlastně neví čeho.”
    Jednoznačně – kdyby o něm věděli více, tak hnali by nebohou Soňu do dubaje vidlema.

    1
    1
  7. Ivana
    10.10.2010 – 2 Heshvan 5771 v 23:41 — Odpovědět

    když tvrdíte, že muslimové mají právo žít v Evropě, protože ve Šanělsku vždycky byli (nikdy v ČR) tzn. v Evropě, pak také vy, jako muslimka,souhlasíte s tím, že Izraelci mají plné právo mít svůj stát Israel, protože místo už více než 3000 let osidlovali. Proč ale muslimské okolní státy si to nemyslí a chtěji Israel zničit? Proč pak muslimové chtějí toleranci od nás k nim, když oni samotní nejsou schopni tolerovat? Zajímalo by mě, jste pro existenci Israele nebo ne?

    1
    0
  8. sid
    11.10.2010 – 3 Heshvan 5771 v 14:18 — Odpovědět

    Já si myslím, že paní Soňa čeká spolu s Ahmadínežádem na dvanáctého imáma, který zmizel před tisícovkou let- a má se objevit “co nevidět”. (Posel o něm nic nevěděl, ani archanděl Džibraíl, tudíž je vidět, že P.T. (přísně tajné) informace jsou a budou, a chudák Mohammad jen nebyl “prověřen pro styk”. Na rozdíl od jistého známého Olomoučana z vnitra.)Umma dnes účinně funguje na bázi tzv. velájat-e-fakíh, vlády fakíha, kterým byl onen muž z Boeingu 707, R.Chomejní. Ten stanovil, že íránský lid, který nadšeně navštěvuje páteční ideologické přednášky v PADESÁTI TISÍCÍCH MEŠITÁCH státu si sice smí zvolit 280+10 členů madžlisu, ale to, o čem bude madžlis mluvit, rozhodne RADA DOHLÍŽITELŮ s pomocnou převodovou pákou, RADOU VHODNOSTI. Dvanáctero duchovních v Radě dohlížitelů volí wali al-fakíha, který tedy čeká jako hlavní čekatel na Mahdího, a je jím A.A.Chameneí. Wali je správně-duchovní funkce, a u šííy platí “pro všechny”, tedy i šííty libanonské a jemenské…Přirozeně, takový wali řídí revoluční gardy (pazdarány), islámské milice, asociace pracovišť, islámské hlídky, mravnostní policii, hizbolláh,skutečnou dopravní a kriminální policii,i kontrarozvědku. Že volba soudců a prezidenta není podstatná, vidíte sami. Írán je “hlubokou demokracií”, kterou nám paní Soňa doporučuje, protože bít ženy je v ní normální (Korán), věznit je za vylézající loknu zpoza pytle-nikábu také, a když už zhanobí žena-dívka rodinu a otce-muslima pobytem ve vězení, je přirozené, že ta znásilnění, co se jí přihodí, na sebe, inšallah, přivolala výlučně sama, a když se jí to nelíbí, je běhna a čeká jí lapidární lapidace (kamenování)…. A to si jen, holka ubohá, včera večer skočila pro pár sladkých meruněk na súk.

    0
    0
  9. Wendy
    14.10.2010 – 6 Heshvan 5771 v 04:21 — Odpovědět

    Zase placa pate pres devate. Je tady snad nekde novy Hitler, ktery hodla dat muslimum pulmesic na kabaty? Ne. Jedna se o to, ze cim vic muslimu nekde je, tim vic se snazi prosazovat jejich prava a jejich zvyky, ktere jsou casto v rozporu se zakony danych zapadnich zemi. Zide se narozdil od muslimu dokazi prizpusobit,jsou take mnohem vzdelanejsi jako celek, zidovsky soud je spravedlivejsi nez ten muslimsky, bavime li se o obou v Israeli. Cim to asi je? Islam je proste netolerantni nabozenstvi a jakmile je nekde vice nez par procent muslimu, jsou problemy. Proto je v USA zatim klid, ale v EU uz davno ne.

    0
    0
  10. Christiana Danne
    28.3.2011 – 22 Adar B 5771 v 21:52 — Odpovědět

    Muslimové, že byli v Evropě ?! Autorka má asi nějakou horečku. Ano, byly ve Španělsku, odkud byli vyhnání, a na Balkáně,kde zotročili místní obyvatelstvo, nikde jinde ne. Nevím o tom, že by ve středověku zakládali a stavěli si minarety ve Francii či Anglii, Švédsku a pod.
    Když chtějí být v Evropě, tak musí prijmout její zákony a způsob života. Když já budu nucena jet do např. Saudské Arábie ( což bych nechtěla, ani kdybych tam žila v té nejlepší třídě, protože nestojím o zlaté klece )pořídila bych si jejich oděv. Nelíbilo by se mi to, ale co bych mohla dělat, jen spěchat domů.
    Evropa je krásná, v tom souhlasím s autorkou, ale proč. Protože je Evropanů. A jsou vítáni všichni skromní a pracovití lidé, jako například Vietnamci. Nevím o tom, že by komunita Vietnamců chtěla stavět budhistické chrámy a otravovala okolí. Jak by se jí líbila mešita vedle např. Týnského chrámu ? Blbost, asi ano, ale kdo ví. Když budeme pořád tak velmi velkorysí, tak za to možná zaplatí naše děti. Možná i její pra pra potomkyně bude jednou kamenovaná a nebo bičovaná. Možná, to je jen úvaha.
    Ghristiana Danne

    0
    0
  11. Christiana Danne
    28.3.2011 – 22 Adar B 5771 v 21:58 — Odpovědět

    Muslimové, že byli v Evropě ?! Autorka má asi nějakou horečku. Ano, byly ve Španělsku, odkud byli vyhnání, a na Balkáně,kde zotročili místní obyvatelstvo, nikde jinde ne. Nevím o tom, že by ve středověku zakládali a stavěli si minarety ve Francii či Anglii, Švédsku a pod.
    Když chtějí být v Evropě, tak musí prijmout její zákony a způsob života. Když já budu nucena jet do např. Saudské Arábie ( což bych nechtěla, ani kdybych tam žila v té nejlepší třídě, protože nestojím o zlaté klece )pořídila bych si jejich oděv. Nelíbilo by se mi to, ale co bych mohla dělat, jen spěchat domů.
    Evropa je krásná, v tom souhlasím s autorkou, ale proč. Protože je Evropanů. A jsou vítáni všichni skromní a pracovití lidé, jako například Vietnamci. Nevím o tom, že by komunita Vietnamců chtěla stavět budhistické chrámy a otravovala okolí. Jak by se jí líbila mešita vedle např. Týnského chrámu ? Blbost, asi ano, ale kdo ví. Když budeme pořád tak velmi velkorysí, tak za to možná zaplatí naše děti. Možná i její pra pra potomkyně bude jednou kamenovaná a nebo bičovaná. Možná, to je jen úvaha.
    Christiana Danne

    0
    0
  12. Antiislamboy
    11.6.2018 – 28 Sivan 5778 v 20:21 — Odpovědět

    Soňo vy se nechte vyšetřit dr. Chocholouškem.Islám je zvrácené náboženství,které nemá s Bohem nic společného.Buď nevíte o čem Islám je,nebo nám lžete.

    1
    0
  13. Hana
    20.6.2023 – 1 Tammuz 5783 v 15:43 — Odpovědět

    Muslimové patří do převýchovných táborů, nic mín ….. A zkušenosti s nimi, přesvědčí pak drtivou většinu lidí, tihle lidé musí respektovat naše a pokud ne, bude s nimi dle toho nakládáno!!!

    0
    0

Napsat komentář: Standa Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Už je to tady – zdražení elektřiny

Další článek

Podle Mitchella chtějí Izrael a Palestinci pokračovat v jednání