Zdroj: Shekel.cz

Vždy jsem se stavěl proti fanatismu jakéhokoliv typu. Ačkoliv jsem věřící žid, nikdy jsem nepodporoval ortodoxní judaismus, kde vyznavači a rabíni ad absurdum bojkotují kohokoliv, kdo se jako Žid nenarodil (tzn. Góje), a košer porážka je pro mě stejně odporná, jako halal. I přesto, že tento fakt rád používám jako recesi a častý terč vtipů, mi na něm v reálu nic moc vtipného nepřijde.

Dokážete si proto jistě představit (a z mých předchozích článků je to nejspíš jasné), jak se stavím například k islámu nebo katolickým křesťanům:

Fundamentalismus je zhoubný!

Ale to ještě není nic…

Nejabsurdnější skutečností na tomto tématu je ale to, že existují židé, kteří veřejně podporují muslimy. A ve velkém měřítku podporují především zrod 99% všech konfliktů mezi židy a muslimy – Palestinu.

Promiňte, ale úplně na začátek musím položit zásadní otázku:

Připadají si snad tito lidé duševně v pořádku?

Aby to nezasvěcení pochopili, představte si tuhle situaci:

Je rok 1943, Evropa, druhá světová válka zuří v plném proudu a holokaust je aplikován v podstatě ve všech státech. Tisíce židů jsou deportovány do koncentračních táborů… a mezi nimi je jistý žid, který hrdě nese vlajku se svastikou, vyřvává „Heil Hitler“, nasedne dobrovolně do transportu, je převezen do Osvětimi a se slovy „zabijte všechny židy“ vstoupí dobrovolně do plynové komory.

Je to jako kdybychom v roce 1968 podporovali okupaci naší země vojsky Varšavské smlouvy!

Toto je dokonalá ukázka mentality židů, kteří podporují muslimy. Co na tom, že je to náboženství, které se zavázalo nastolit naprostou vládu Islámu nad celým světem, zapřísáhlo se k vymýcení nemuslimů a ještě k tomu veřejně hlásá nenávist vůči židům! A jako sůl do rány tu figuruje fakt, že muslimové ze zemí kolem státu Izrael a dalších jsou neustále ve válečném konfliktu s touto právoplatnou zemí židů!

Já jsem naprosto beze slov. Nedokážu pochopit, jak by žid mohl toto podporovat. A ani nevidím jediný důvod PROČ?!

Proč bych měl podporovat ty, kteří se zavázali nás vyhubit?

Proč?

PROČ?

Kde se v někom může najít taková sebedestrukce? Proč by někdo chtěl škodit sám sobě?

Nechápu to.

Proč by měl někdo – a především židé – podporovat naprosto zjevně destruktivní a násilnou podstatu tohoto náboženství, když je nespočet důkazů o tom, že muslimové prostě nechtějí mír, nechtějí se asimilovat a nechtějí sdílet tuto Zemi s námi?

Pokud si muslimové myslí, že jednají ve jménu Boha, tak budiž. Pravděpodobně bude trvat stovky let, než pochopí, že Bůh po nich nechce vraždění, ale RESPEKT.

Do té doby ale nezbývá nic jiného, než islám bojkotovat. Rád bych slyšel názor Thea Van Gogha, kdyby nějaká muslimská zvířata nenapadlo, že je třeba ho zabít – jen kvůli FILMU!

Zabíjejí snad katolíci, křesťané nebo židé režiséry jen pro jejich filmy? Pro jejich názory?

NE!!!

Není snad jasným důkazem to, že člověk natočí film o muslimech a oni jej za to zavraždí? CO JE NA TOM ZA MÍRUMILOVNOST PROBOHA???

Jste muslim? Fajn – tak se sakra začleňte! Copak nemůžete žít s ostatními v míru? Když se vám v cizí zemi nelíbí, proč se nevrátíte zpátky do své domoviny? Oh, jistě – protože vy máte pravdu, samozřejmě…

Nasrat!

Autor: Ondřej Kubík

21 Komentářů

  1. woodoo
    24.6.2014 – 26 Sivan 5774 v 11:53 — Odpovědět

    Jj, sluníčkoví lidé. Cestou na šibenici s písní na rtu zpívat si budou, a tleskat taky tlapkami svými zpoza oken kaváren. Až krev poteče z těch tupých hlav, to pozdě bude již i pro ně, neb ti, kteří ochránit by je mohli, tak již dávno umlčeni, mrtvi nebo na straně s šátky na hlavách.

    Dobrovolně přeci, to dá rozum.

    “O)

    0
    0
  2. Tomáš Kubín
    24.6.2014 – 26 Sivan 5774 v 12:01 — Odpovědět

    To máte jako Maskil č.8. Propagace profláknuté ideologicky diverzní akce “Muslimové očima českých školáků” na 4 stránkách. Rozhovor trapně adorující islám a muslimy na stránkach židovského časopisu, paráda! Vyjímám: “…Palestinci tvoří v celkovém počtu muslimů na světě jen zanedbatelnou skupinu a ani v okolních zemích není tolik muslimů jako v těch vzdá- lenějších asijských zemích, které proti Židům vcelku nic nemají a nevědí, proč by mít měli.” Tak takové bláboly otiskne Maskil.

    0
    0
  3. woodoo
    24.6.2014 – 26 Sivan 5774 v 12:04 — Odpovědět

    Selektivní vidění. “O)

    0
    0
  4. danny
    24.6.2014 – 26 Sivan 5774 v 13:04 — Odpovědět

    paradox!!!Ludstvo je také.Bachar z II.W.W., je prenasledovany neustále,bachar z komunistickej doby poberá zaslužený(nie malý,oproti obetiam)dochodok.(nedotýkam sa miery a či rozsahu utrpenia).

    0
    0
  5. Karel79
    24.6.2014 – 26 Sivan 5774 v 16:22 — Odpovědět

    Pane woodoo, kromě sluníčkových naivů jsou ještě lidé typu Bronislava Ostřanského, Vladimíra Sáňky a Lukáše Větrovce. Každý individuálně trochu jiný, všichni společně propagují onu zločinnou ideologii. A naše politická věrchuška ( až na výjimku pana prezidenta) stojí v podstatě na jejich straně. Je to smutná skutečnost.

    0
    0
  6. woodoo
    24.6.2014 – 26 Sivan 5774 v 17:21 — Odpovědět

    Role užitečných idiotů, jakož i být papežtěžší papeže. Není nad to zalíbit se, i kdyby na chleba nebylo a otce věšeli. “O)

    0
    0
  7. 24.6.2014 – 26 Sivan 5774 v 23:18 — Odpovědět

    Proč, proč, PROČ? Inu nejspíš proto, že holt každému nehrabe tak, jako vám, a je schopen vnímat realitu.
    Výsledkem pak může být namísto trapných výlevů, hněvem zrudlých tváří a náběhu na mrtvici či infarkt třeba tohle:
    http://www.rozhlas.cz/nabozenstvi/krestanskytydenik/_zprava/v-berline-vznikne-kostel-mesita-a-synagoga-pod-jednou-strechou–1359990

    0
    0
  8. 24.6.2014 – 26 Sivan 5774 v 23:45 — Odpovědět

    Ještě mě k tomu napadlo, že kdybych zapátral v archivech, jistě bych našel prakticky stejný text jako je tento v novinách ze 30. let 20. století – jen by jej napsal nějaký dobrý a dozajista neextrémní křesťan a rozhořčeně by se ptal, jak může nějaký křesťan podporovat Židy.

    Můj vzkaz redakci Shekelu: Vaše stránky mě v jedné věci fakt vytáčejí – Párkrát si zde přečtu zajímavé, promyšlené a podnětné texty (se kterými nemusím nutně souhlasit, ale jsou hodny respektu, takové mám ostatně vůbec nejraději), a z toho takovýto bezcenný blitek nulové myšlenkové, argumentační a literární hodnoty. Je to opravdu nutné dávat prostor něčemu takovému? Zvažte prosím možnost stanovení nějakých solidních standardů, které má text na vašem portálu splňovat. Berte to prosím jako zpětnou vazbu, samozřejmě chápu, že je to váš server a vaše politika, a uznávám, že je možné, že jsem jen okrajový typ čtenáře a jiným, třebas i většině, vaše koncepce vyhovuje.

    0
    0
  9. woodoo
    25.6.2014 – 27 Sivan 5774 v 07:37 — Odpovědět

    Ad 8) Zapátrejte v těch archivech, sem s tím. Co konkrétně Vám v argumentaci v tomto textu vadí? Zatím je to z Vaší strany jen ad hominem.

    “O)

    0
    0
  10. Erich
    25.6.2014 – 27 Sivan 5774 v 08:55 — Odpovědět

    Ondřeji věřte mi, že Židé stojící na straně slabých, ostrakizovaných a to bez rozdílu rasy a náboženství jsou normální.

    Nebo jste pro to, aby se například s Palestinci zacházelo takto a nikdo na to nepoukazoval?

    http://www.richardsilverstein.com/2014/04/20/female-idf-drone-jockeys-kill-gazans-remotely/

    Ta děvčata střílí Araby ještě na jejich území, doslova jako králíky a pochybuji, že i přes tu úžasnou techniku dokáží rozpoznat jak dalece jsou ti lidé nebezpeční. To je to Ben Gurionovo heslo o agresívní obraně ve skutečnosti obraně agresí dovedené ad absurdum.

    Mimochodem to selektivní vidění na které naráží woodoo je třeba v tom, že kdoví kým spáchané zabití arabského kluka na Golanech, těsně u plotu využije IDF pro nálety na syrká vojenská zařízení a tím de facto podporuje agresívní džihádisty a na druhou stranu o střelbě z věží na uzémí za zdí se člověk pomalu ani nedoví. Voni to jsou stejně jenom hnusní špinaví Arabi takže s tím asi nemá nikdo problém

    Mimochodem až někde uvidíte naše Pandury, tak tak ta jejich výzbroj je ta samá jako na těch palpostech.

    0
    0
  11. Denda
    25.6.2014 – 27 Sivan 5774 v 09:31 — Odpovědět

    ad 8
    běž si raději ty vyřídit svoje průsery, stěžuješ si na nějakou informační hodnotu a přitom tvoje komunistický blitky potěší tak možná stejný dementy, jako jsi ty.
    S článkem naprostou souhlasím (a nejsem židovka)

    0
    0
  12. 25.6.2014 – 27 Sivan 5774 v 11:18 — Odpovědět

    ad 9) Aktuálně čtu Bonhoefferovo Následování a kolaborantství části německých křesťanů s nacismem je tam různě probíráno. Mimochodem: Byly i snahy “očistit” křesťanství od Starého zákona. Takže mé přesvědčení, že by takový text k nalezení byl, je postaveno na solidních základech. Pokud jde o to pátrání, tak bez obav – nebude to hned, ale chci napsat srovnávací studii ohledně antisemitismu ve 30. letech a současného hysterického tažení proti muslimům.

    Ohledně ad hominem: Můj vzkaz je určen redakci, ne autorovi, a je zcela korektní, když upozorním na nevalnou kvalitu textu. Vést polemiku přímo s textem lze jen obtížně, protože nahrazuje solidně postavenou argumentaci emocemi a výkřiky. S někým, kdo huláká a šermuje rukama nemá smysl argumentovat, nanejvýš mu ze soucitu utřít pěnu u huby.

    0
    0
  13. 25.6.2014 – 27 Sivan 5774 v 11:53 — Odpovědět

    Dobrý den, pane Poláku,

    pokud se vám zdá, že kvalita textu je přímo úměrná názoru, který odmítá násilí, potom nerozumím Vašemu rozpoložení. Ostatně, navštívil jsem Váš blog a nenalezl jsem žádného odkazu, který by nějak naznačoval, že jste ochoten konfrontovat jiné názory, než ty Vaše. A v neposlední řadě si nejsem jist, zda-li trolla jako Vy může někdo po shlédnutí Vašeho blogu brát vážně. Ostatně, komentáře pod Vašimi články jsou toho jasným důkazem.
    Nuže tedy, doporučím Vám, abyste moje články již dále nečetl, protože Vás budou dozajista srát, a to nechci.
    Takže, upozornil jsem Vás na to, tím náš dialog končí.

    0
    0
  14. woodoo
    25.6.2014 – 27 Sivan 5774 v 12:17 — Odpovědět

    Postřeh: Co to je xenofobie. Xenofobie je strach ze všeho neznámého, především z cizinců a všeho cizího (tedy z projevů odlišných kultur, zemí, náboženství, apod.), resp. všeho, co přichází z ciziny, případně co je (co pochází) mimo vlastní sociální útvar (skupinu, podnik, kmen, národ, stát apod.) Tento strach může přejít až v nenávist.

    Zdroj: http://cs.wikipedia.org/wiki/Xenofobie

    Otázka: Mohou být lidé, kteří znají podstatu onoho cizího xenofobní?

    Ad 12) Poukazem na redakci, skrýváte nelibost vůči autorovu projevu osobně.

    Důkaz: Proti redakci ničeho nenamítáte, k článku se vyjadřujete jako o blitku, to jest osobně. Vynášíte hodnotící soud.

    “O)

    0
    0
  15. Erich
    25.6.2014 – 27 Sivan 5774 v 15:04 — Odpovědět

    Ad 11 To je dobře že nejste. Bylo by to velice smutné.

    0
    0
  16. Petr Abraham Junek
    25.6.2014 – 27 Sivan 5774 v 19:59 — Odpovědět

    Když jsem poslední jednání s kolegy (turečtí muslimové), neměl jsem z nich špatný pocit, naopak, když jsem jim řekl, že mám židovské předky, bylo na nich vidět, že mají respekt. Dokonce jsem se dozvěděl, že jedním z nejbohatších a nejváženějších mužů v Turecku je ortodoxní Žid. Nejmenovaný německý kolega (muslim) mi dokonce ukázal největší synagogu v Essenu. Byl rád, že potkal někoho, s kým může pohovořit o tradičních věcech – rodina, náboženství apod. Vaše vnímání reality je velmi omezené, v srdcích ostatních lidí je totiž i dobro, a to říkám čistě ve vztahu k vašemu xenofobně orientovanému článku, poněvadž mluvit o muslimech jako o celku je nesmysl… Opovažuji se tvrdit, že toto je ostuda. Promiň Ondro, že prdudím, ale v létě jsem toto nečekal!

    0
    0
  17. 25.6.2014 – 27 Sivan 5774 v 20:02 — Odpovědět

    ad 13: Kvalita textu je kvalita textu. To neokecáte. Kvalita textu nesouvisí se zastávaným stanoviskem. Kdybyste psal blbě a prezentoval názory, s nimiž souhlasím, pořád bych váš text označil za mizerný. Jak jsem napsal: Nejraději mám kvalitní texty s nimiž nesouhlasím, protože mě nutí přemýšlet. Váš text mne nutí leda tak kroutit hlavou nad tím, že se tady takové texty (a jsou to, řekněme, texty na úrovni průměrného narychlo napsaného facebookového komentáře)vůbec objevují.

    0
    0
  18. kamil
    3.7.2014 – 5 Tammuz 5774 v 17:36 — Odpovědět

    Pane Poláku, mluvíte sice logicky, ale neumím pochopit jaký má vaše řeč vztah k tomuhle článku.
    Ve kvalitě textu nevidím žádný problém, autor se pozastavil nad existencí velmi podivného chování určité skupiny lidí. V takovém případě se toho moc říkat a psát nedá – uvedete co se vám zdá divné, řeknete proč se vám to zdá divné a pak si snad ještě ulevíte několika emotivními slovy. To vše autor článku udělal, nevím jak by mohl zmiňovaný jev komentovat lépe anebo jinak, takže po formální stránce je článek naprosto v pořádku.
    Pokud vám autorův pohled nepřipadá věcně správný, tak to už je jiná, tady bych si rád poslechl vaše názory a kritiku vůči logice toho, co autor píše. Bohužel, místo nějakého vysvětlení, jste dodal jen svůj vlastní emotivní výkřik v 7., doplněný citací velmi kuriózního jevu. Pokud vám kravina, zmíněná ve vámi uvedené citaci připadá v pořádku a obsah tohoto článku ne, zkuste argumentovat proč. Bude to, aspoň pro mě, otevření nových pohledů na tohle téma.

    0
    0
  19. kamil
    3.7.2014 – 5 Tammuz 5774 v 17:55 — Odpovědět

    Obecně k probíranému tématu si myslím, že lidi se mohou cítit být buď nejprve lidmi a pak teprve členy nějaké skupiny, anebo naopak, mohou být, anebo spíš se cítit být, především členy nějaké skupiny a pak teprve lidmi.
    No a podle toho pak budou jednat.
    Takže cítí-li se například nějaký žid(Žid ?) být především židem, nikdy nebude podporovat muslimy. Cítí-li se být především člověkem, může reagovat na problémy jiných lidí a podporovat je, bez ohledu na to, k jaké skupině ti lidé patří.
    Dál už se můžeme bavit o tom, zda příslušnost k té či oné skupině je opravdu natolik pevně daná a zavazující, aby vylučovala vstřícné jednání k lidem patřícím do jiné skupiny, nebo aspoň činila takové vstřícné jednání přinejmenším velmi pitomým a nežádoucím.
    To ostatně platí i pro vztah zbytku světa k židům. Obávám se, že i ortodoxní židovství obsahuje kapitoly o výlučnosti židů vůči ostatním a tyto kapitoly můžou činit pro ostatní lidi toleranci věřících židů také logicky spornou. I když naštěstí, pravověrný žid není povinen ostatní lidi zabít anebo obrátit na svou víru, jako je to povinen muslim. Zato je nemýlím-li se, oprávněn věřit, že je Bohem předurčen ostatním vládnout.
    A docela nakonec, věřím, že kterýkoli konkrétní člověk může být tak špatným členem své organizace či skupiny ke které patří, že může být zároveň osobně dobrým člověkem bez ohledu na ideový program té skupiny.

    0
    0
  20. kamil
    3.7.2014 – 5 Tammuz 5774 v 17:56 — Odpovědět

    Ad woodoo a 14: váš postřeh o xenofobii se mi velmi líbí, budu si ho pamatovat.

    0
    0
  21. woodoo
    3.7.2014 – 5 Tammuz 5774 v 18:08 — Odpovědět

    Ad 20) kamil: Ono je to kruciální, ve vztahu s mnoha bludy. “O)

    0
    0

Napsat komentář: Jaroslav A. Polák Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Sunnité a šíité

Další článek

Karol Sidon - odstoupil