Příliš se od „sira rabína“ Jerochima neliším. Taky si nevidím na špičku jazyka a dříve než něco řeknu, zajímá mě, kolik dostanu LIKES na FB a jak co nejvíc propagovat, že zrovna moje pravda je ta nejvíc pravdivá a všichni ostatní  na jinou pravdu nemají nárok.

Pokud mě tak neznáte, tak věřte, že takový opravdu jsem. Taky jsem – jako Jerochim – nedostudoval vysokou školu, protože, jak jsem psal dříve, byla pro mě příliš těžká. Taky žiju ze sociálních dávek a od pana Jerochima se liším pouze tím, že ty dávky mám jen od jednoho státu. To všechno beru.

Ale tvrdit, že ateismus je lepší než věřit v cizí bohy? Vy snad znáte cizí planety, na kterých žijí lidé, děti se smějí a blázni tančí při duze bosí na ulici? Já tedy ne! Jací jsou to cizí bozi! Člověk může nazvat svého Boha jakkoliv, v jakékoliv podobě svého náboženství. Například já ho nazývám Matematik 01, ale je to opravdu cizí Bůh? Nemáme snad všichni nakonec jenom jednoho Boha? Díky, pane ne-dostudovaný RABÍNE!

Opravdu jsem přestal mít  z Vaší inteligence deprese!

VIDEO zde na Facebooku!

——————————————————————————-

Video už Mr. Jair pro jistotu smazal, nicméně ne starý příspěvek, kde vysvětluje, že kvůli víře k modle se stalo to co se stalo v Nepálu:jair

 

52 Komentářů

  1. dada
    26.4.2015 – 7 Iyyar 5775 v 13:49 — Odpovědět

    študovaný neštudovaný, při takové tragédii vypouštět takové žvásty…

    3
    2
  2. danny
    26.4.2015 – 7 Iyyar 5775 v 17:21 — Odpovědět

    aj tak je najrozšírenejšie ,,náboženstvo"konformizmus.smile.

    0
    2
  3. 26.4.2015 – 7 Iyyar 5775 v 23:41 — Odpovědět

    Příliš šťastný výrok to skutečně není. Ale ono je to skoro podobné, jako s rabi Ovadiou. My vnímáme "ateismus" jinak, než rebbe Jerochim, a on zas jinak vnímá kategorii "avoda zara". Třeba to ani tak nemyslel, že zrovna v Nepálu udeřilo zemětřesení pro to, jakým způsobem se tam lidi modlí, (jak to vnímá a komentuje Dada), ale že zemětřesení jsou a budou kdekoli na zemi, pokud se naplno oddáme modloslužbě (jak to glosoval Danny). A to je pak "mravný ateismus" – tedy stav bez poznání Boha, a přesto respektování humanity, rozhodně lepší, než modloslužba kariéře, mamonu anebo jen konformismu.

    6
    0
  4. danny
    27.4.2015 – 8 Iyyar 5775 v 06:37 — Odpovědět

    ,,Kto ale rozpozná vlastné pobludenie?"pýta sa žalmista.(19,13).smile.Totalitarista i konformista má vymalované.

    2
    2
  5. dada
    27.4.2015 – 8 Iyyar 5775 v 08:21 — Odpovědět

    Takže my (vy) v Praze nejsme (nejste) pitomci, proto se nám tu zem netřese? Ale všimněme si, kde se zem třese? On ani o modlení nemluví, jen o pitomcích… Toto říct jako poselství v takové chvíli? To není nešťastný výrok, ale nevkusný žvást.
    Mně je vcelku jedno, jestli považuje za lepší ateismus nebo budhismus a hinduismus, ale v takové chvíli se culit jak měsíc na hnoju a radovat se, jak my "Pražáci" jsme na tom dobře, protože nejsme jak ti pitomci tam, co věří blbostem a pak se s nima třese zem… to teda výraz "ne příliš šťastný výrok" opravdu nevystihuje.

    3
    2
  6. danny
    27.4.2015 – 8 Iyyar 5775 v 08:23 — Odpovědět

    A dost možne,že autor videa sa na udalost pozeral skrze Príslovie 3,12:,,Ved Večný dohovára(domlouvá,trestá)tomu(a či toho),koho miluje,ako otec syna,ktorého má v oblube."
    Vyznelo by to inak.smile
    Alebo skôr sa zamysliet ako sa Maimonidovi zmenil život po Davidovej smrti(nutnost starat sa o vdovu a dcéru).A dospel ku zisteniu,že nie je možné sa vyhnut,,mori náhod"-náhlej smrti a ztrate-modlitbou a dobrými skutkami,ale skôr musíme žit v sulade s prírodou,a tak sa vyvarovat nebezpečiam,ktoré síce môžu priniest bohatstvo,ale vystavuju nás tiež možnosti,že nás zasiahne ztrata a chudoba.(samozrejme jedna s možností).

    0
    1
  7. Erich
    27.4.2015 – 8 Iyyar 5775 v 08:54 — Odpovědět

    Davide ,Jair Jerochim má nejspíš dost malý vliv na to, kam budeme jako společnost směřovat. Navíc teze, že jsme se málo modlili nebo špatně a za to nás postihlo to nebo ono není nikterak neobvyklá. Málo se odevzdáváš pánu nedomodlil ses, tak to tvé trápení máš právě za to – stále to někdo zkouší, mnozí to zažili na vlastní kůži.

    Ale jestli má být pointou článku to, jak jsou veřejně činní lidé schopni divně uvažovat, pak bych rád upozornil na rozhovor s Václavem Bartuškou – bývalým studenstkým vůdcem, jehož názory jistě mnohde padnou na úrodnou půdu :

    Cituji:
    Na druhou stranu jsme velmi podrobně sledovali model, který byl použit na východě Ukrajiny, v Doněcku, Luhansku a v dalších městech. Šlo to jakoby přes kopírák a popírá to teorii o lidovém povstání. Skupina civilistů obsadí budovy administrativy, muži, ženy, děti. Do dvou dnů se tam začínají nosit zbraně, ženy a děti odcházejí, zůstávají ozbrojenci. Pokud se jim postavíte rychle čelem, jako to udělali třeba v Oděse, kde je prostě upálili, nebo v Dněpropetrovsku, kde je prostě zabili a pohřbili u silnice, tak máte klid. Když to neuděláte, tak máte válku. To je celé.

    Estonci to ví velmi dobře, Lotyši taky, Litevci taky, Poláci taky. Myslím, že i Češi. Nepodceňujte prosím, jak moc se naše země za poslední čtvrtstoletí proměnila.

    čerpáno odsud:
    http://neovlivni.cz/diplomat-bartuska-nemejte-iluze-putin-se-na-ukrajine-nezastavi/

    Čili pan Bartuška jinými slovy říká , že takto viz fotografie z odkazu , se má předcházet válce:

    https://www.google.cz/search?q=odessa+massacre&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=kuc9VZKZAoGuUuDXg8AF&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1067&bih=473

    1
    2
  8. 27.4.2015 – 8 Iyyar 5775 v 09:32 — Odpovědět

    Erichu, díky, ale to bych nemohl psát skoro o ničem a vytáčí mě lidi co mají recept na pravdu a pravého B-ha

    3
    2
  9. dada
    27.4.2015 – 8 Iyyar 5775 v 10:07 — Odpovědět

    Erichu, to máte pravdu, že "málo ses modlil, málo věříš, hřích" není nic neobvyklého, a u některých lidí je to jak mluvit do dubu, když jim chcete vyvrátit něco, čeho se křečovitě drží… ovšem radovat se při katastrofě, že nejsme jak ti pitomci tam, to je přece jen o level výš, ne? Toho Davidova článku vůbec není škoda, i kdyby takové poselství rabína poslouchalo 5 lidí.
    Ostatně, nechcete o té "vlivné škodné" napsat pár článků Vy :-)?

    1
    2
  10. 27.4.2015 – 8 Iyyar 5775 v 12:04 — Odpovědět

    Danielo, díky za podporu, osobně si myslím, že pane Jerochim si nevidí do pusy ..

    Jinak Erichu, podporuji Dadu v její nabídce, sem s článkem! :)

    1
    2
  11. 27.4.2015 – 8 Iyyar 5775 v 13:42 — Odpovědět

    Článek aktualizován!

    0
    2
  12. dada
    27.4.2015 – 8 Iyyar 5775 v 15:09 — Odpovědět

    Dobře, že to sundal. Třeba mu to došlo.

    0
    2
  13. Jaroslav A. Polák
    27.4.2015 – 8 Iyyar 5775 v 18:18 — Odpovědět

    Vida – židovská verze Pata Robertsona! :-)))

    3
    2
  14. Josef
    28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 22:26 — Odpovědět

    Vy jste možná nedostudoval, ale kde berete informaci, že nedostudoval on? Dle mých informací vysokou školu má a je všeobecně známo, že pokud je někdo rabín, je to to samé, co Mgr. Navíc je zaměstnancem Pražské židovské obce, takže by na sociální dávky ani neměl nárok. Vy se znáte s panem rabínem osobně? Musím souhlasit, že věřit v Buddhu, Krista, Šivu apod. opravdu nesmysl je. Bůh je jen jeden a jeho jména by měla být vyslovována pouze v modlitbách a některá raději vůbec. Pane Fábry, vy jste Žid? A pokud ne, tak k jakému náboženství se hlásíte? Děkuji za odpověď. Josef

    2
    4
  15. Martin
    28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 22:38 — Odpovědět

    Davide, vy nejspis nebude zid, protoze kazdy zid i ateista bude souhlasit, ze kdyz uz B-h, tak jen jeden. A dokonce i muslimove maji stejny nazor! Tak na co si tady hrajete? Tato stranka je vice nez podivna, protoze se neda chapat jeji smer a to, co chce svetu sdelit.
    Prosim podivejte se na prvni dve casti desatera. Druha kniha Mojzisova, Kapitola 20, Vers 2, 3, 4 , 5, 6. Cituji: "Ja Hospodin, jsem tvuj Buh, jenz te vyvedl ze zeme Micrajim z domova otroku, nemej jina bozstva pred mou tvari! Nedelej si sochy, obrazy cehokoli, co je na nebesich shora a co je na zemi dole a ve vode pod zemi! Neklan se jim a nesluz jim, protoze ja Hospodin, tvuj Buh, jsem zarlivy, vyhledavajici provineni otcu u jejich synu do tretiho, ctvrteho pokoleni svych soku a cine milosrdenstvi tisici pokoleni tech, kdo mne miluji a zachovavaji me prikazy!"
    Zrovna jsem sledoval posty od Jerochima, protoze jsem se o nem dozvedel az nyni a naopak se mi jeho nazory libi, protoze z lidi nedela hlupaky.

    3
    0
  16. 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 22:42 — Odpovědět

    1) Vážený Josefe – z dvou nezávislých zdrojů z ŽOP (kde jsem členem) vím, že školu nedokončil v takovém stádiu, aby se mohl prohlásit za rabína.
    2) Rabín je – alespoň já z něj vždycky chtěl mít takový pocit – moudrý člověk, který především mluví za sebe, nikoliv za B-ha, za ostatní židy nebo Źidy, viz jeho proslov za židy na demonstraci IVČRN a vůbec se nevměšuje do ostatních náboženství
    3) Bere sociální dávky minimálně ze dvou zemí: Izrael a Švýcarsko a nedivil bych se kdyby byli ještě další
    4) Souhlaste si se vším co chcete na to máte právo, jako já mám právo nevěřit lůzrovi, který se prohlásil za rabína
    5) Ne nejsem Žid, jsem člověk věřící že díky síle Boha ve své hlavě změním Svět!
    Nashle

    2
    4
    • Josef
      28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 22:55 — Odpovědět

      1) Pane Fábry, rabi Jerochim studoval má rabínské zkoušky, které potvrdil izraelský rabinát, což je fakt který každý na Pražské židovské obci ví a proto vašemu "zdroji" nevěřím. Myslím, že nebude problém si to přímo v Izraeli telefonicky ověřit. Předpokládám, že to jste neudělal a proto jste napsal lež.
      2) Rabín je ten, kdo má rabínský titul a jestli říká něco, co se vám nelíbí, to mě velice mrzí, ale titul mu to nevezme. Je zcela logické, že Žid je proti muslimům, protože to, že muslimové chtějí vyvraždit každého Žida na světě, je další nevyvratitelná pravda.
      3) Izraelské dávky dostane jen člověk, který tam žije minimálně 6 měsíců v kuse, což on nežije už takových deset let. A ve Švýcarsku dostane dávky jen člověk, který tam žije trvale a má za manželku Švýcarku. Navíc Švýcarsko a ani Izrael nejsou EU! :-) Prosím zjištěte si nejdříve fakta.
      4) Nezlobte se na mě pane Fábry, ale vy si své informace k článkům evidentně neověřujete a píšete je v návalu vzteku s horkou hlavou. Příště by bylo slušné se rabína Jerochima alespoň zeptat, co si o vaší úvaze myslí.
      5) Jsem rád, že věříte v monoteistického Boha. Vidíte, že na tom se nakonec s rabínem Jerochimem shodnete.
      Hezký večer, Josef

      5
      0
    • Josef
      28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:16 — Odpovědět

      PS: Jak můžete výt členem Pražské židovské obce, když píšete, že nejste Žid?????

      3
      0
      • 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:17 — Odpovědět

        A proč Vám to vadí?

        0
        0
        • Josef
          28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:22

          Mně to nevadí. Ale píšete, že jste člen, ale také, že NEjste Žid. Tím pádem nemůžete být členem, ale pouze mimořádným členem a tomu nejsou poskytovány žádné informace. Pane Fábry, vy jste se nám do těch lží nějak zamotal. :-)

          6
          0
      • 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:26 — Odpovědět

        Proč bych do toho zamotal?

        1) Myslíte, že členové dostávají nebo nedostávají příspěvek na Lauderovy školy?

        2) Myslíte že v době internetu jsou informací jen schůze a porady, uff, raději už mlčte prosím :)

        0
        6
        • Josef
          28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:31

          1) Do Lauderky může chodit úplně každý, to sám víte, když tam máte děti. :-)
          2) Jo tak vy máte rád lašon hara! Veříte drbíkům :-) Pane Fábry, možná byste měl zkusit zase ty Bohnice.

          7
          1
  17. 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 22:47 — Odpovědět

    @Martine – mr. Jarochim, protože stáhl video, nemluvil právě o jednom Bohu jak Vy nebo já se domníváme, ale o tom, že Bůh Židů je jediný a správný a díky to se stalo zemětřesení v Nepálu, protože se lidé modlili k falešné modle – což jestli tohle je rabín, tak to je více jak nechutné!

    0
    4
    • Josef
      28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 22:56 — Odpovědět

      Nic jako "bůh židů" neexistuje. Bůh je tady pro všechny, což říká i rabín Jerochim. Vytrhujete jeho slova z kontextu a také si vymýšlíte. :-)

      6
      0
      • 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:01 — Odpovědět

        Josefe,
        nemíním se Vámi přít! Mám jiné věci, ale:
        1) Nelžu a mé informace jsou ověřeny
        2) Vy jste nějaká jeho veška pokud ne on sám,kdo se tady snaží obhajovat
        3) Proč smazal to video když nebylo závadné? Vy jste ho viděl? My ho máme uložené, připravuje se další článek a těšte se, že díky této odezvě, byl toto teprve začátek :)

        KONEC mé debaty s Vámi Josefe Jaire :)

        0
        4
        • Josef
          28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:13

          I já mám mnoho co na práci, ale opravdu nemám rád, když někdo lže.
          1) Vaše informace ale nejsou pravda.
          2) Měl jsem pocit, že rabín Jerochim moc náš rodný jazyk neovládá, ale asi jsem se spletl. Pokud ale vy ovládáte alespoň základy informatiky, tak si ověříte jak mou IP adresu, tak i adresu pana rabína. :-) Dávejte si pozor na ty lži. Každá lež je hřích! A věřící lidé nelžou!
          3) Třeba se nechtěl zabývat vaším článkem? Jsou lidé, kteří se nehrabou ve špíně, protože když se v ní někdo hrabe, tak ještě více smrdí! Video jsem viděl a nechápu, proč vás tak namíchlo. Proč navštěvujete jeho stránky, když váš tak štve? Asi se rád sebemrskáte.
          Josef

          6
          0
        • 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:22

          Milý Josefe, připadám si jako bych mluvil s Blbcem,

          1) Titul Bc. nebo Ing. z ekonomické školy, z Vás taky nedělá EKONOMA
          2) Lež je hřích, jako lhát, že cítil že na východě se něco děje a že se nemohl podívat na televizi, to jedna z mnoha jeho publikovaných lží před 30.000 falešnými profily, znám lidský mozek a vím, že stejně jako každý člověk řeší svoje EGO lží k sobě, dělá to i Vás rabín, prostě pernamentně veřejně LŽE!
          3) Já jeho médium nečtu, viděl jsem video na FB, kde jsem jeden z mála reálných fanoušků, stejně jako sem fanoušek u ANO, nejlepší recepty a přesto jsem ANO nevolil a vařit příliš neumím!

          Nashle

          1
          5
  18. Martin
    28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 22:47 — Odpovědět

    'Ja Hospodin, jsem tvuj Buh, jenz te vyvedl ze zeme Micrajim z domova otroku, nemej jina bozstva pred mou tvari! Nedelej si sochy, obrazy cehokoli, co je na nebesich shora a co je na zemi dole a ve vode pod zemi! Neklan se jim a nesluz jim, protoze ja Hospodin, tvuj Buh, jsem zarlivy, vyhledavajici provineni otcu u jejich synu do tretiho, ctvrteho pokoleni svych soku a cine milosrdenstvi tisici pokoleni tech, kdo mne miluji a zachovavaji me prikazy!"

    6
    0
    • dana
      23.6.2021 – 13 Tammuz 5781 v 13:28 — Odpovědět

      A nebo:
      6 Já jsem Hospodinka Bůh tvá,..
      7 Nebudeš míti bohů jiných přede mnou/nemej jina bozstva pred mou tvari!
      8 Neučiníš sobě rytiny , ani jakého podobenství těch věcí, kteréž jsou na nebi svrchu, ani těch, kteréž na zemi dole, ani těch, kteréž jsou u vodách pod zemí.
      9 Nebudeš se jim klaněti, ani jich ctíti. ..
      10 A činící milosrdenství nad tisíci těch, kteříž mne milují, a ostříhají přikázaní mých.
      11 Nevezmeš jméno Hospodinky Boha své nadarmo, neboť nenechá bez pomsty Hospodinka toho, kdož by bral jméno jeho nadarmo.
      12 Ostříhej dne sobotního, abys jej světila.
      13 Šest dní pracovati budeš, a dělati všeliké dílo své;
      14 Ale dne sedmého odpočinutí jest Hospodinky Boha tvé. Nebudeš dělati žádného díla, ty i syn tvůj i dcera tvá, i služebník tvůj i děvka tvá, vůl i osel tvůj i všeliké hovado tvé, i příchozí tvůj, kterýž jest v branách tvých, aby odpočinul služebník tvůj a děvka tvá jako i ty.
      15 A pamatuj, že jsi byl služebníkem v zemi Egyptské, a vyvedl tě Hospodin Bůh tvůj odtud v ruce silné, a v rameni vztaženém. Protož přikázala tobě Hospodinka Bůh tvá, abys světila den sváteční.
      16 Cti otce svého i matku svou, jakož přikázala tobě Hospodinka Bůh tvá, aby se prodleli dnové tvoji, a aby tobě dobře bylo na zemi, kterouž Hospodinka Bůh tvá dá tobě.
      17 Nezabiješ.
      18 Nesesmilníš.
      19 Nepokradeš.
      20 Nepromluvíš proti bližním svým křivého svědectví.
      21 Nepožádáš manžela bližních svých, aniž požádáš domu bližních svých, pole jejich, neb služebníka jejich, aneb děvky jejich, vola jeho neb osla jejich, aneb čehokoli z těch věcí, kteréž jsou bližních tvých..

      0
      0
      • dana
        23.6.2021 – 13 Tammuz 5781 v 13:40 — Odpovědět

        Mám tam chybu :
        11 Nevezmeš jméno Hospodinky Boha své nadarmo, neboť nenechá bez pomsty Hospodinka tu, která by brala jméno její nadarmo.

        0
        0
  19. 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 22:57 — Odpovědět

    Ad1) Martine, citace s Tóry ještě z Vás nedělá moudrého člověka, to že umíte CTRL+C a CTR+V, ještě nic nevypovídá o Vaší inteligenci jako o inteligenci Jerochima, biblovat umí každý, ale já vím od Hospodina, povídám si s ním ve své hlavě, že si přeje, hlavně aby byli lidé šťastní a byli na sebe hodní a pomáhali si, to že se stala takováhle katastrofa v Nepálu a Jerochim se toho chytl jak debil, vypovídá, že patří jenom k falešným učencům a z takových já si vzor nikdy nemohu vzít. Nedá se vytrhnout věta bez souvislostí a z Tóry už vůbec ne! Všechno souvisí se vším!

    Ad2) To, že se Vám zdá Shekel.cz divný to je mi polichocením – díky – mě se zase zdá divné že pan Jair má na FB přes 30.000 fanoušků, ale ono se dá podle jejich odezvy lehce zjistit jakým způsobem k nim došel, a věřte že je to ubohé nakupování FACE :)

    2
    5
  20. Martin
    28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:04 — Odpovědět

    Davide, Nemas pravdu, video jsem videl.

    2
    1
  21. 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:05 — Odpovědět

    A proč ho Martine smazal?

    1
    0
  22. Martin
    28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:18 — Odpovědět

    Vlastně vse, co rika, je stejne uz popsano v mnoha knihach a take o tom mluvilo mnoho dalsich rabinu pred nim. Vidim, ze ty Likes vam nedaji spat! Diky vam Davide jsem ho jiz poznal a mohu rici, ze pro vas palec dolu.

    3
    1
  23. 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:23 — Odpovědět

    Martine, vždycky odpovíte na něco jiného! Ale přeju Vám to! Buďte HAPPY!! Nashle, papa

    1
    3
  24. 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:35 — Odpovědět

    Milý Martine, milý Josefe, z 30.000 následníků jsi zbyl jenom Ty? Stejná IP odhalena, každý někdy udělá chybu, tak kde je Tvých 30.000 fanoušků, kteří by za Tebe bojovali?

    Raději Jaire hraj fotbal, než dělej rabína, tím se spíš uživíš :)

    3
    5
    • Josef
      28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:38 — Odpovědět

      Pochybuji, že jste mou IP zjistil, protože byste nenapsal takový nesmysl :-) Další LEŽ jako Babylonský věž! Napište mi prosím veřejně jakou mám adresu.

      1
      1
  25. Petra
    28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:36 — Odpovědět

    Davide, narozdil od nej vy jste ten, ktery jen pomlouvate. Nedivte se tedy, ze vas mame uz plne zuby. Rikate, ze chcete mir, ale silne pochybuju, ze jste primo Jerochima kontaktoval a zadal jeho reakci. Je to velice neprofesionalni chovani.

    8
    2
  26. 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:37 — Odpovědět

    Ježiši to je fakt ubohý, 1 člověk 3 x na stejný IP, uff, jak sedláci

    2
    5
  27. Martin
    28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:38 — Odpovědět

    Davide, Zase lez..

    2
    1
  28. 28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:41 — Odpovědět

    A už mi dejte pokoj, nebo dostanete BAN! Tady jste všichni 3!
    https://www.shekel.cz/wp-content/uploads//2015/04/sh.png

    2
    3
    • Josef
      28.4.2015 – 9 Iyyar 5775 v 23:47 — Odpovědět

      Ctrl + C a Ctrl+ V asi máte hodně v paži, protože moje IP je 82.332.90.256 . Neustále se tady ztrapňujete a lžete. Ani základy výpočetní techniky neumíte. :-)

      4
      1
  29. dada
    29.4.2015 – 10 Iyyar 5775 v 06:41 — Odpovědět

    Pánové (a dámo), pan rabín své video smazal, asi věděl proč (skutečně hodně přešlápl, ovšem to se může stát každému), a vy se tady v tom budete pořád paplat a rozmazávat, aby to ještě víc smrdělo? To mu děláte naschvál?
    A nebo je to jak v té písničce: Az der Rebbe blbě žvaní, žvaní všichni chasidové?
    Jinak znalcům Písma doporučuji osvěžit si Žalm 14, když už jsme u těch ateistických nepitomců páně rabína… to si jako myslíte, když už máte chuť poměřovat vinu Nepálců podle Tóry, že ateističtí bloudové by jako prošli? To by je snad měl rabín varovat, ať se s nimi taky nezatřese zem, a ne je ještě vychvalovat, jak díky nim se tu máme fajn :-).

    3
    5
  30. Erich
    29.4.2015 – 10 Iyyar 5775 v 18:47 — Odpovědět

    Dado Josef a spol mne přesvědčili, že Jair Jerochim je typickým a hlavně plnohodnotným produktem izraelských náboženských madras. A za to mu vřele děkuji.

    Jaire pokud jste se sem nějak pronickoval coby Martin, tak ten komentář byl opravdu no řekněme prčovní. Kdyby jste byl oholen, tak Vás po poslechu zařadím mezi hardcore jehovisty či adventisty, ti mají takové spády, ale opravdu jen ti ultras. Jenže ono je to ještě horší, protože takový člověk jako já se toho hned chytne a začne do Vás přesně v intencích předvedené logiky štourat. A pak se ptát třebas proč byl rozmetaný chrám a to dokonce podvakráte? Proč byla izraelská města přeživší Římana i muslima, ve středověku srovnaná po zemětřeseních se zemí. Že by kvůli špatné literatuře?

    A protože se mi nedá moc věřit tak přikládám odkázeček na ty boží tresty
    http://elderofziyon.blogspot.cz/2011/08/history-of-earthquakes-in-palestine.html

    3
    3
  31. Ludo
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 13:12 — Odpovědět

    Zdá se, že tady někdo závidí, že nepatří mezi vyvolený národ :))

    1
    1
  32. dada
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 13:45 — Odpovědět

    Erichu, abych byla upřímná, Jair na mě působí zatím jako takový mladý tele, nevím, jestli úplně typickej produkt, nějakej základ v něm ze studií asi bude, nadšení hromada, ale co z toho vyleze, to se teprve uvidí…
    jestli se bude umět zastavit, zamyslet, nebo to pohrne tak, aby vděční "chasidim" tleskali, zdá se, že nekritických obdivovatelů bude mít dost, to by u něho mohl být kámen úrazu… divím se, že ho nezarazil někdo z "jejich", když vyprodukoval to smazané video. Ovšem – jen můj dojem, prozatím, z toho mála.

    2
    2
  33. danny
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 14:35 — Odpovědět

    škoda že Martin pri citácii Prvého slova opomenul slovo Tretie:,,Nenesieš Meno Hospodin je Boh tvoj-nadarmo…"(vyhladom na ten humbuk okolo).Neprenášaš Hospodinove Meno na svoju predstavu o Bohu.Si od takého počínania oslobodený.Si oprostený od tendencie prikladat Hospodinove meno kdejakým javom.(Napr.zemetraseniam,ked sa zasuva doska Indickeho subkontinentu pod Aziu.A pridvihuje Himálaje.).smile.

    2
    1
  34. Erich
    30.4.2015 – 11 Iyyar 5775 v 18:38 — Odpovědět

    Dado já si to taky myslím, je takový nadšený, rozevlátý, snad má čas . Ale ale ale vše může být jinak – například Ladislav Faigl zde uvedl zajímavý článek jenže já vůbec netuším proč ho napsal a co konkrétně je v něm pro Ladislava to podstatné. Já vidím kufry plné trhaviny zanechané uprostřed nádražní haly a Begina co s tím nemá problém. A vidím spoustu spoustu lidí co z tohoto prostředí s těmito názory přechází do silových struktur nového státu a určují jeho směřování jeho chování a z toho vyvozuji další konsekvence. Ale co vidí Ladislav????

    Protože tady se můžeme diametrálně rozcházet vubec v mentálním pochopení sdělovaných informací. A stejné to může být i Jairem. Prostě může přemýšlet a vyhodnocovat zcela odlišným způsobem.

    1
    0
  35. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 00:52 — Odpovědět

    @Erichu – Martin, Josef a Petra je pořád stejný a jeden člověk:
    https://www.shekel.cz/wp-content/uploads//2015/04/sh.png

    0
    0
  36. dada
    1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 08:32 — Odpovědět

    Davide, a David Fábry a Xaver je taky skutečně jeden člověk?!?!?!

    Erichu, mně připadá nejrozumnější se na to Ladislava zeptat přímo pod jeho článkem, ostatně v tom jsem spatřovala smysl Shekelu, že se tu setkají lidi úplně odlišných názorů a způsobů uvažování a můžou spolu pokecat, případně si trochu srovnat názory.

    Že se to ale pohříchu nedaří!

    0
    0
  37. 1.5.2015 – 12 Iyyar 5775 v 10:29 — Odpovědět

    Danielo, u předchozí obrázku se podívejte na IP..

    U tohoto obrázku se taky podívejte na IP..
    https://www.shekel.cz/wp-content/uploads//2015/05/x.png

    0
    0
  38. dana
    23.6.2021 – 13 Tammuz 5781 v 12:48 — Odpovědět

    Ano, ATEISMUS JE LEPŠÍ NEŽ VĚŘIT V CIZÍ BOHY, mně je to tedy jasný :-) tak například mi ženy milovati máme Hospodinku Boha svou :-) , (to aby jsme nevěřili v cizí B-bohy) a bližní své tak jako sebe :-).
    Že sem to pochopila dobře ?
    Ale pro pírko přes plot skákat to nedoporučuji -), to by bylo jako s tím pokušením na poušti jestli Syn může skočit dolů, že ho andělé ponesou, ne neponesou, to ani Hospodinku při přeskoku přes plot nikoliv ne:-).

    0
    0

Napsat komentář: Josef Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Barazani a Feinstein: chlapci, jejichž osud pohnul Menachemem Beginem

Další článek

Víš, co jíš? Falešné košer maso ve Frankfurtu