Soutěž o libovolný nákup v hodnotě 1000,- (dostanete dárkový kupón v této nominální hodnotě, jejž můžete do roka využít na nákup dle Vaše vkusu) na JEWISH E-SHOP!

Pokud mi vysvětlíte, že výsledek může být něco jiného než číslo 1.

1

Důvody, které mě k tomuto důvodu vedou, jsou tato:

  • Pokud by to byla číselná řada, tak fce (funkce) má vždy přednost, před číselnou řadou (jakokoliv). Tzn. jestli bychom u číselné řady (může být pravidelná i nepravidelná); s tím nesouhlasím s Martinem Klimkem (ve vší úctě), že pí je pouze konstanta nikoliv číselná řada jak tvrdí, protože i tam existuje pravidlo kruhu, které se nemění s žádnou velikostí kruhu. Tam to už jenom o sobě znamená, že nikoliv nahoru a dolu, ale do minus nekonečna se jedná o číselnou řadu čísel; dali bychom všude znamínko minus, derivovali tak to pořád bude číselná řada, která dává význam a v podstatě se nemění.
  • Na tomto obrázku je to jiné. Autor příkladu pouze chce, abychom si mysleli, že on myslel číselnou řadu, ale on myslel jednoduché matematické rovnice, proto to není číselná řada, ale jsou to rovnice.
  • Výsledek není ani 1221, ani 121, ani 1111, správný výsledek je opravdu 1

Nyní si doplníme číselnou řadu:

1 = 11

2 = 22

3 = 33

4 = 44

5 = 55

6 = 66

7 = 77

8 = 88

9 = 99

10 = 0 (zde se to zase cyklí do minus nekonečna)

11 = 1

  • A v tomhle bodě to končí, není to číselná řada, protože to nemůže pokračovat, zadavatel příkladu totiž dal matematickou funkci, kdy 1 = 11 a kolik se tedy rovná 11. Zrušil tu číselnou řadu posledním řádkem.

Je to pouze soustava do 10, není podstatné vnímat čísla v pravém sloupci, protože ty okamžitě odpovídají nějaké jinému nižšímu číslu. Pokud by autorem opravdu Albert Einstein, dovolil bych si tvrdit na závěr, že to je jedna z jeho rovnic kde ukazoval, jak přemýšlí (E=MC2 – Tato rovnice se stala jakýmsi „maskotem“, používá se jako příklad „složité vědy“, což ovšem její složitost přeceňuje.. Zdroj: Wiki). V jednoduchosti je síla: podívejte se na přírodu na její zákonitosti, které se dají přivést k dokonalosti, tak jednoduché, tak čisté, pravdivé a přitom to máme před očima, jak to funguje a dokáže to obrovské věci. Einstein přemýšlel čistě, jen tak dokážete svůj mozek otočit do maximálních obrátek. Byl to v podstatě opravdový liberální rabín.

Další moje teze (a nyní pouze spekulace) je, že matematicky vysvětlil Boha, v kterého sice údajně nevěřil, (ale já vím, že ano!!) respektive matematicky vyčíslil Desatero. Ta rovnice je dle mě nekonečný okruh, kolo, v podstatě takové Pí, které se stále cyklí do minus nekonečna, ale nikdy tam nedojde.

Prvnímu, který mi odpoví tak, abych uvěřil, že výsledek je jiný než 1, darujeme právě zmiňovaný kupón, jenž není nijak a ničím nárokovatelný!

22 Komentářů

  1. 5.8.2015 – 20 Av 5775 v 01:39 — Odpovědět

    Bude tam 121, je to x * 11. Ale to je řada a nikoliv tvá filosofická úvaha :-).
    ——
    Co se týče Einsteina, tak výsledky jeho práce jsou velmi depresivní a musíme doufat, že se mýlí. Protože pokud se nemýlí, tak lidstvo nikdy nenaváže fyzický kontakt s jinými civilizacemi. Buď by raketa musela letět dnešní rychlostí miliony let, nebo by se přiblížila rychlosti světla a letěla by tam zpět řekněme 30 let, ale ty miliony let by mezitím na zemi stejně uběhly.

    0
    0
  2. 5.8.2015 – 20 Av 5775 v 01:46 — Odpovědět

    Popíráš Tomáši samotné zadání příkladu.. Děláš z toho nesmysl, změn čísla na A = 1, B = 2, nebo třeba vizuální úvahu, pokud by se na začátku rovnal trojúhelník = oválu (zadání) + čemu se pak bude rovnat ovál, nebud takový pragmatik

    0
    0
  3. Van
    5.8.2015 – 20 Av 5775 v 08:10 — Odpovědět

    Ve chvíli, kdy výsledek bude roven jednomu ze zadání (v tomto případě 11 = ?, přičemž 1 = 11), navrací se číselná řada zpět. To znamená, že například u 22 = ? bude výsledek 2.

    0
    0
  4. 5.8.2015 – 20 Av 5775 v 09:05 — Odpovědět

    A no Van, to si myslím

    0
    0
  5. robert
    5.8.2015 – 20 Av 5775 v 10:45 — Odpovědět

    Davide, nejsem matematik, to v žádném případě, ale co kdybych si rovnice převedl do alefbet?
    א = י + א
    ב = כ + ב
    ג = ל + ג
    ד= מ + ד
    ה = נ + ה
    ו = ס + ו
    ז = ע + ז
    ח = פ + ח
    ט = צ + ט
    י = י – א
    יא = יא – א
    יב = יב – א…
    כ = כ – ב
    כא = כא – ב
    כב = כב – ב…
    לא = לא – ג
    לב = לב – ג…

    0
    0
  6. 5.8.2015 – 20 Av 5775 v 13:39 — Odpovědět

    Prosím do něčeho jiného Roberte, hebrejština my splývá před očima, nahraď prosím

    0
    0
  7. robert
    5.8.2015 – 20 Av 5775 v 14:32 — Odpovědět

    Hebrejština mi nabízí řešení jaksi obrázkové, pokud ALEF (1) se má rovnat JOTA + ALEF (11) tak já vidím JOTA + ALEF je jedenáct. A v dalších rovnicích mezi 10 až 19, JOTA (10) se rovná JOTA bez ALEF (10 – 1), ale proč to je neumím převést do řeči matematiky. V hebrejské abecedě to takhle vidím, ale jestli je to matematicky správné nevím.
    Přehodilo se mi to na zprava doleva tak se omlouvám, tak prosím nutno číst zprava doleva.
    א = י + א[1 = 10 + 1]
    ב = כ + ב [2 = 20 + 2]
    ג = ל + ג [3= 30 + 3]
    ד= מ + ד [4 = 40 + 4]
    ה = נ + ה [5 = 50 + 5]
    ו = ס + ו [6 = 60 + 6]
    ז = ע + ז [7 = 70 + 7]
    ח = פ + ח [8 = 80 + 8]
    ט = צ + ט [9 = 90 + 9]

    י = י – א [10 = 10 – 9]
    יא = יא – א [11 = 11 – 1]
    יב = יב – א… [12 = 12-1]
    כ = כ – ב [20 = 20-2]
    כא = כא – ב [21 = 21 – 2]
    כב = כב – ב…[22 = 22 – 2]
    ל = ל – ג [30 = 30 – 3]
    לא = לא – ג [31 = 30- 3]
    לב = לב – ג…[32 = 30 – 4]

    0
    0
  8. Van
    5.8.2015 – 20 Av 5775 v 14:36 — Odpovědět

    Je to vlastně velmi jednoduché – už u 1 = 11 musí zákonitě platit 11 = 1 :-)

    0
    0
  9. robert
    5.8.2015 – 20 Av 5775 v 14:37 — Odpovědět

    Na konci mám chyby, říkám nejsem matematik :-)
    ל = ל – ג [30 = 30 – 3]
    לא = לא – ג [31 = 31- 3]
    [32 = 32 – 4] לב = לב – ג

    0
    0
  10. 5.8.2015 – 20 Av 5775 v 14:40 — Odpovědět

    Ano Van to si myslím, fce má přednost před číselnou řadou, a zadavatel rovnice napsal podmínku, která musí platit i když dám obě čísla, objekty a td. na druhou stranu rovnítka s obráceným znaménkem..

    0
    0
  11. 5.8.2015 – 20 Av 5775 v 14:44 — Odpovědět

    Víte Roberte, osobně si myslím, že zabředáváte také do číselné řady, v které se ne zcela vyznám.

    Pokud by byla pravda moje domněnka, že se jedná o vyčíslení Desatera, tedy Svatého písma Božího, tak by to znamenalo že se opravdu jedná o cyklus, ale cyklus pouze do oválu. Protože celý svět je složen jenom z binárních čísel, v podstatě existuje jenom 10 čísel, které se neustálé cyklí.. Neexistují jiná čísla na světě než 0 až 9 nebo 1 až 10, je to jako začíná týden pondělím nebo nedělí ))

    0
    0
  12. robert
    5.8.2015 – 20 Av 5775 v 15:11 — Odpovědět

    Davide a jak to tedy je? Matematika mi nejde ale tohle v souvislosti s desaterem mě zajímá

    0
    0
  13. 5.8.2015 – 20 Av 5775 v 16:03 — Odpovědět

    Víš Roberte, taky nejsem matematik, na druhou stranu ve třetím ročníku VŠ (školu jsem stejně nedokončil), jsem derivoval derivaci nesprávně v jednom komplikovaném příkladu. Zcela jsem viděl kantora, který ne zcela přesvědčivě (velmi přísný kantor ze kterého šel strach) řekl že to není správně, spočítal jsem to následně správně, nicméně později mi potvrdil domněnku, že takhle to nikdy neviděl počítat. Osobně zastávám názor, je to pouze moje domněnka a rozhodně ji neberte jako závaznou, protože opravdu nejsem matematik, že ta nejtěžší matematika, je ve skutečnosti z těch nejednodušších čísel. Jakékoliv číslo na nad 9 se dá dále štěpit na binární čísla, tzn pokud máte např podle Vás číslo třeba 22, tak je to 2 a 2, to je samotná podstata a v tom spočívá i život, v hledání jádra věci. Na tomto obrázku v článku vidím smyčku která nikam nepokračuje, pořád se točí dokola právě v těch binárních číslech a a vzhledem k tomu, že je zacyklené u desítky, nemyslím si že je to bez významu. To nejdůležitější co Bůh dal člověku, je řád přírody a z toho vychází i Desatero, proto jsem dospěl k tomu, že se jedná o Desatero. Dle mého soudu Matematika, mohou být slova, věty, texty.. Neumím to vysvětlit, celý život se řídím vnitřním hlasem a intuicemi, které časem vyhodnotím jako správné a vždy lituji když je neuposlechnu, protože v dnešním Světě, i když to vypadá jak je tolerantní, je chybné si myslet, že s názorem který není na Wikině nebo něčím či někým významným potvrzen se nedá souhlasit. Často se setkávám s odporem, pohrdáním, ale já prostě vidím cyklus dokola (na tomto příkladu), který má rovnicemi ukázat svět, zákony, desatero, prostě vyjádřenou podstatu člověka matematicky

    1
    0
    • robert
      5.8.2015 – 20 Av 5775 v 16:21 — Odpovědět

      Davide, souhlasím s Vámi. Váš příspěvek jsem uviděl až po vložení další úvahy :-)

      0
      0
  14. robert
    5.8.2015 – 20 Av 5775 v 16:12 — Odpovědět

    A co třeba takhle pokud ALEF (1) se má rovnat JOTA + ALEF (11) tak já vidím JOTA + ALEF je jedenáct [א = י + א]. A v dalších rovnicích mezi 10 až 19, JOTA (10) se rovná JOTA bez ALEF (10 – 1) [י = י – א], tak obdobně i v rovnicích 20 až 29 KAF(20) se rovná KAF bez BET (20 – 2), v rovnicích 30 až 39 LAMED(30) se rovná LAMED bez GIMEL (30 – 3), v rovnicích 40 až 49 MEM(40) se rovná MEM bez DALET (40 – 4), v rovnicích 50 až 59 NUN (50) se rovná NUN bez HE (50 – 5), v rovnicích 60 až 69 SAMEK (60) se rovná SAMEK bez VAV (60 – 6), v rovnicích 70 až 79 AJIN (70) se rovná AJIN bez ZAJIN (70 – 7), v rovnicích 80 až 89 PE (80) se rovná PE bez CHET (80 – 8), v rovnicích 90 až 99 CADEK (90) se rovná CADEK bez TET (90 – 9) a v rovnicích (100 – 109) KOF (100) se rovná CADEK plus JOD (90 + 10). Takže prvních deset se přičítá a zbývajících devět se odečítá. Jako v desateru. Poruší jedno a jako kdyby porušil všechny.

    0
    0
  15. 5.8.2015 – 20 Av 5775 v 16:25 — Odpovědět

    To je správná úvaha Roberte, je to jako když každý den vstáváš do nového dne a zase máš "povinnost" plnit desatero, jako den předcházející, jako den následující. Levý sloupec by mohl znamenat právě zmíněné Desatero, které koncem dne je či není splněno a řada do 100 by mohla znamenat Tvůj růst na svém vlastním desateru, jak se ti daří si ho s věkem plnit a jak duchovně i díky němu rosteš. Pořád plníš jedno desatero, vždy začínáš od začátku a na druhé rosteš do nekonečna, které se Ti promítne do dalších životů

    1
    0
    • robert
      5.8.2015 – 20 Av 5775 v 16:34 — Odpovědět

      Davide, opět souhlasím, a v tom případě nemám, co bych k právě řečenému dodal.

      0
      0
  16. robert
    5.8.2015 – 20 Av 5775 v 16:47 — Odpovědět

    Až teď jsem si všiml, že jste Davide vyhlásil soutěž, ale já nebojoval v soutěži ale v přemyšlování!!!! Takže mě berte jako kdybych tu nebyl, co se týče soutěže, a ohledně přemyšlování, jsem asi pochopil oč v tomhle příkladu možná jde, dobrat se smyslu opakování a poučování z chyb? — Mizím do světa reality.

    0
    0
  17. Erich
    6.8.2015 – 21 Av 5775 v 08:22 — Odpovědět

    Vidím řádky sestávající se z různých symbolů, ze znaků a co mne trklo do očí je tato pravidelnost – znak nacházející se po levé straně symbolu tvořeného dvěmi nad sebou položenými čárkami je po jeho pravé straně zopakován dvakrát.

    – Ve skutečnosti se 1 nerovná 11. Čili zápis 1=11 může naznačovat, že to rovnítko v této úloze má sice svůj důležitý význam, ale zároveň taky může ukazovat právě tou svojí nepravdou, že se nemusí jednat o význam matematické funkce ale o jistou zákonitost .

    No, ale hlavně to znamená, že si z matiky pamatuju celkem kulový, protože všechny tyto úvahy jsou liché, pokud si nedovedu vzpomenout na syntaxi matematických zápisů.

    0
    0
  18. Martin
    6.8.2015 – 21 Av 5775 v 08:51 — Odpovědět

    Davide,

    stejne, jako Ty se divas na svou pravdu svou uvahou, tak i ostatni maji pravdu. Stejne, jako ty se divas na to, ze PI je ciselna rada (ano pokud se na to divas tak, ze se jedna o radu cisel za sebou), prestoze se jedna o matematickou konstantu udavajici pomery prumeru, obvodu a obsahu toho Tveho kruhu :) …. tak stejne tak, lze vyjadrit vyse zminenou radu vzorcu, jako radu dalsiho vzorce a ne pouze, jak Ty to vyjadrujes v kruh. Stejne tak , se mohu na dany vzorec divat uplne jinak (neomezen desitkovou soustavou) v sestkove soustave a pak bude vysledek uplne jiny. (neni nikde dano, ze jsou vzorce psany v desitkove soustave). Tak, p okud budu omezen pouze zakladni matematikou, tak mohu rict, ze je to nesmysl, protoze 1 se nerovna 11 a 11 se nemuze rovnat 1 :). Pokud se budeme divat na mysleni bez omezeni, tak muzeme (stejne, jako ty tu zminujes neustale nejake nekonecno) prijit na nekonecne mnozstvi vysledku.
    Jak jsi to myslel s tou derivaci … pokud derivuji cislo, tedy konstantu, tak dostanu 0 :D ….

    0
    0
  19. danny
    6.8.2015 – 21 Av 5775 v 11:14 — Odpovědět

    Symboly dokážu obíst mechanizmy myslenia.I znak(číslo)môže získat povahu symbolu.Dvojka označuje dve jednotky,teda stanovuje kvalitu.13 označuj trinást jednotiek ale (symbolicky)značí aj neštastie.Smer numerologia?smile

    0
    0
  20. Van
    6.8.2015 – 21 Av 5775 v 12:19 — Odpovědět

    Přisuzujete tomu neadekvátní podstatu. Nejedná se o matematiku, nýbrž o čistě logickou hádanku. Kdybyste jednotlivé číslice nahradili obrázky, výsledek bude stejný.

    0
    0

Napsat komentář: danny Zrušit odpověď na komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

Utrpení „šumperského blogera“

Další článek

Torontská synagoga zve syrské uprchlíky do Kanady