Víte, stále jsou jmenovány stejné důvody ))

Člověk, který pracoval (nepochybuji, že i ve stejném duchu stále PRACUJE) v STB, jako agent, který si najal ty nejprestižnější marketingové agentury na propagaci svého podlého a falešného klišé svého nechutného vyhublého IMAGE in OUT a investoval do reklamy svého jména 250 mio Kč a získal to, co si přál!

Jako jeden z nejbohatších lidí v ČR, za poslední rok podle FORBES s 2,5 mld USD získal další miliardu dolarů navrch (tedy celkem 3,5 mld USD). Myslíte, že bez vlivu na zelenou naftu, kterou svým monopolem ovládá v podstatě ze 100% a stát je mu zavázán platit dotace dalších pět let, že bez Vašeho pocitu, že už tu nebude korupce a už tu opravdu není, nyní se krade ve velkém mezi politiky, je jen otázka času, je jen otázka času kdy přeroste finančně Kellnera, osobně bych to tipoval na pět až osm let. Následující volby budou důležité a lidé rozhodnou.

Ale ten opravdový důvod, proč Babiš chce registrační pokladny je zcela jiný. Proč si myslíte, že finanční velikáni nyní jdou do Retailu? Jsou tam největší marže! Což velkoobchod ani přes objemy brzy nedohoní. V Babišových rukou bude po celé republice finanční mapa, kde jsou ty nejvýhodnější domy, jež provozují třeba hospodu, kadeřnictví, či samoobsluhu. Nemyslím si – a to hlavně kvůli administrativě, že by chtěl majitele služeb a zboží v Retailu nahradit jednotnou značkou, myslím si však, že naprosto bez jakéhokoliv rizika bude vědět, jaký konkrétní dům, jaká lokalita přesně na GPS je vhodná ke koupi! Stane se z něj ještě stbák realiťák…

Žádný komentář

Zanechat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Předchozí článek

České muslimky přestaly být Češkami?

Další článek

Z marockých sadů na židovský slavnostní stůl